Avatar billede mathiasrav Nybegynder
01. januar 2004 - 18:58 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hvad gør ExpNote?

Hej eksperter.
Hvad gør den der ExpNote side? - så vidt jeg kan se går den bare ind på forsiden.
Hilsen Mathias
Avatar billede thesurfer Nybegynder
01. januar 2004 - 19:07 #1
Søg på ExpNote her på eksperten..
Avatar billede exp Juniormester
01. januar 2004 - 19:21 #2
http://expfaq.1go.dk/?id=67#hvad_er_expnote

Spørgsmål om E! er gratis, så du napper bare point selv :-)
Avatar billede ducks Nybegynder
01. januar 2004 - 19:59 #3
Var det ikke det projekt det gik helt i stå?
Avatar billede exp Juniormester
01. januar 2004 - 20:16 #4
Jo, og nej... Det oprindelige projekt er gået istå, men der er ved at blive udviklet en ny version, der er cross-platform
Avatar billede mathiasrav Nybegynder
02. januar 2004 - 12:41 #5
exp: Ok, da!
Avatar billede hermandsen Juniormester
02. januar 2004 - 15:48 #6
expNOTE er p.t. sat lidt i standby...
Jeg har fået melding fra Admin om at den ny version af Eksperten havde første prioritet, og at få den til at køre stabilt var hvad an ville arbejde hårdest på, hvorefter vi kunne begynde at se på projekter som expNOTE!! :)

//hermandsen, expNOTE-klient udvikler
Avatar billede lordhead Nybegynder
25. marts 2004 - 16:19 #7
Så går der vist lang tid før vi får expNOTE at se igen ;)
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
26. juni 2005 - 23:18 #8
Og er det nu 112% dødt?
Avatar billede arne_v Ekspert
27. juni 2005 - 07:38 #9
tror jeg

jeg har stadig server koden - jeg er sikker på at hermandsen stadig har
client koden, men admin har forladt IDG, hermandsen arbejder på UnitIT idag
etc.etc.
Avatar billede hermandsen Juniormester
27. juni 2005 - 12:12 #10
>>arne_v
Plus, expNOTE blev mere eller mindre overflødig da der blev implementeret RSS...

Det var sjovt mens det varede, men vi må nok erkende at det er slut.
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
27. juni 2005 - 12:37 #11
ja, jeg må da indrømme at jeg også selv bruger RSS idag, men der var alligevel noget specielt over expNOTE :D
Avatar billede thesurfer Nybegynder
27. juni 2005 - 13:08 #12
RSS har da ikke noget med (nye) indlæg at gøre? Kun spm i kategorierne.. ik?

/theSurfer