Avatar billede yangon Nybegynder
01. januar 2004 - 16:11 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Administration af MySQL

Lad det være sagt med det samme - jeg er helt ny og grøn hvad angår MySQL...

Spørgsmålet er, når man har hentet og installeret f.eks. Apache, PHP og MySQL er der så ikke noget med at der findes et administrations-program til MySQL?

Jeg mener bestemt i her i dette forum har haft omtalt dette, men jeg kan ikke lige finde det.
Håber en af jer vil hjælpe mig.
Avatar billede fangel Nybegynder
01. januar 2004 - 16:14 #1
der findes et meget brugt webinterface til MySQL der hedder phpMyAdmin (www.phpmyadmin.net / phpmyadmin.sf.net)

der findes også nogle deciderede programmer til lokal administation som du kan finde på download side på mysql.com

Morten
Avatar billede ztyxx Nybegynder
01. januar 2004 - 16:15 #2
Avatar billede keysersoze Guru
01. januar 2004 - 16:15 #3
Avatar billede ztyxx Nybegynder
01. januar 2004 - 16:15 #4
hov...
Avatar billede keysersoze Guru
01. januar 2004 - 16:16 #5
slowly me... nå, men så vil jeg da bare være på tværs og foreslå "MySQL Front" som er et decideret program og ikke et webinterface ;)
Avatar billede fangel Nybegynder
01. januar 2004 - 16:18 #6
ztyxx og keysersoze -> blevet lidt langsomme i et nye år? hæhæ ;) ;)
Avatar billede keysersoze Guru
01. januar 2004 - 16:19 #7
nja - ikke sådan at blive gammel :o/
Avatar billede ztyxx Nybegynder
01. januar 2004 - 16:22 #8
/lussing dea_pg
Avatar billede fangel Nybegynder
01. januar 2004 - 16:24 #9
ztyxx -> ik fair... ;)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
01. januar 2004 - 16:24 #10
hehe, det synes jeg da ;-)
Avatar billede yangon Nybegynder
01. januar 2004 - 16:33 #11
Hej Morten
Jeg takker for dit svar. Du skal selvfølgelig have de 60 point - men et eller andet er sket for jeg har ganske enkelt ikke mulighed for at aflevere de point.
Har du et hurtigt forslag
Avatar billede fangel Nybegynder
01. januar 2004 - 16:34 #12
fordi jeg ikke har lagt et svar... du kan derfor bare bede mig om at lægge et, så for du det...

her, et svar...

Morten
Avatar billede fangel Nybegynder
01. januar 2004 - 16:34 #13
hov, nu svar...
Avatar billede yangon Nybegynder
01. januar 2004 - 16:37 #14
Hej igen
Jeg håber det nu er i orden.

Hilsen Yangon
Avatar billede fangel Nybegynder
01. januar 2004 - 16:39 #15
det er fint...

der er nogle der har skrevet en FAQ for Eksperten... hvis du vil læse den ligger den ehr http://expfaq.1go.dk/

Morten
Avatar billede ztyxx Nybegynder
01. januar 2004 - 18:15 #16
dea_pg> du er da vist ikke for hurtig selv i dag ;-)
Avatar billede fangel Nybegynder
01. januar 2004 - 18:53 #17
ztyxx -> E burde bare indføre at hvis man skrev "et svar" så blev det til et svar, selvom det kun var en kommentar... vil spare mange milisekunder...