Avatar billede dvaske Nybegynder
01. januar 2004 - 15:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

MP3 fra ZIP-filer

Jeg holder af at organisere noget musik i ZIP-filer, og vil derfor høre om der er nogen der kender et program, der kan læse MP3 direkte fra ZIP-filer. Så jeg slipper for at pakke dem ud, hver gang jeg skal bruge dem.
Avatar billede beta Nybegynder
01. januar 2004 - 15:51 #1
Jeg kan ikke svare på dit spøgsmål, men jeg kunne godt tænke mig at vide hvad fordelen er ved at ha' en MP3 fil pakket i en ZIP fil ? Det virker lidt bøvlet synes jeg...
Avatar billede -zonic- Nybegynder
01. januar 2004 - 16:42 #2
det kan Zip Magic !!  den tillader at læse filer direkte som normale filer..

http://www.touslesprix.com/comparer/fiche11072.asp <- her kan det købes, men fås vist også som trial man kan prøve i 30 dage... jeg havde det engang selv, der hed det bare ZipMagic 95 så det er rimelig gammelt :-)

Men det virker perfekt..

dog tænkte jeg også på, hvad du får ud af at pakke mp3'er ned til zip filer?

De er iforvejen så meget komprimerede, at de stort set ikke fylder mindre af at blive lavet til zip filer?
Avatar billede -zonic- Nybegynder
01. januar 2004 - 16:44 #3
det var så et svar ;-)
Avatar billede dvaske Nybegynder
01. januar 2004 - 16:58 #4
Jeg tænkte mere på noget winamp-agtigt

For mig er det mere overskueligt at lade filerne ligge i ZIP-filer, da det er sådan jeg modtager dem - desuden er det hurtigere at kopiere en stor ZIP-fil end at kopiere en masse små filer.
Avatar billede -zonic- Nybegynder
02. januar 2004 - 00:59 #5
så kan det ikke lade sig gøre :-)

Zip Magic er nok det nemmeste.