Avatar billede ehlern Nybegynder
01. januar 2004 - 15:32 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Program til automatisk driver opdatering via nettet.

Jeg brugte engang et program som ZDNET tilbød, hvor man kunne checke om alle ens drivere var opdateret. Hvis de ikke var fik man links til download af opdatering.
Programmet findes ikke længere, men findes der ikke noget lignende.  Windows update i min XP medtager så vidt jeg kan se ikke alle drivere til computeren.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
01. januar 2004 - 16:19 #1
Når du går i WindowsUpdate og får tjekket for alle opdateringer, så får du dem da forhåbentlig allesammen.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
01. januar 2004 - 16:20 #2
Tror ikke Windows update leverer drivere til alt Anette :)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
01. januar 2004 - 16:22 #3
Hent dette lille program, som du pakker ud et eller andet sted på din HDD, (jeg ville vælge skrivebordet) hvorefter du gemmer den udpakkede mappe hvor du finder det passende. (hos mig - C:\Programmer) Opret evt. en genvej til .exe-filen i mappen, som du placerer på dit skrivebord. Programmet er i stand til, at fortælle dig næsten alt om din pc. Og i de fleste tilfælde, vil der også ud for de enkelte dele i pc'en, være et link til steder på Internettet, hvor du kan finde den rigtige driver.

http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32
Avatar billede aovergaard Nybegynder
01. januar 2004 - 16:46 #4
Nej ikke til alt, det tror jeg heller ikke på de gør. *S*
Avatar billede victor-1 Nybegynder
10. januar 2004 - 12:28 #5
"ehlern" - har du glemt du har oprettet dette spørgsmål ?
Kom med noget feedback/responds eller afslut :)
Avatar billede ehlern Nybegynder
04. februar 2004 - 20:42 #6
tak
Avatar billede victor-1 Nybegynder
04. februar 2004 - 23:51 #7
Selv -