Avatar billede m-hedegaard Nybegynder
01. januar 2004 - 14:49 Der er 3 kommentarer

sætte internet op

hej og godt nytår...
jeg har et problem og det er at jeg skal have min mac koblet op på nettet (bredbånd hos tdc) og da jeg ikke arbejder i mac normalt er jeg lidt på herrens mark... nogen der kan hjælpe mig til hvordan jeg skal sætte den op eller evt. give et link til en hjemmeside med noget hjælp....
på forhånd tak....
Avatar billede straszek Praktikant
01. januar 2004 - 14:57 #1
Kan du ikke fotælle lidt mere om hvilke mac det dreje sig om, hvilken udgaver af styresystemet, skal det kobles direkte på adsl eller over en hub/router - så er det lidt nemmere at hjælpe,

Søren
Avatar billede m-hedegaard Nybegynder
01. januar 2004 - 14:57 #2
ellers tak for hjælpen men jeg fandt ud af det.....
Avatar billede thesurfer Nybegynder
01. januar 2004 - 15:04 #3
Hvis du selv fandt ud af det, skal du selv lægge et svar og acceptere det.
Ifølge Ekspertens regel §2.8, skal løsningen offentliggøres på sitet.

Ekspertens regel §2.8:
"Hvis der udloddes andre præmier end point såsom penge, så skal spørgsmålet placeres i kategorierne Opgaver eller Job/opgaver. Svaret på - eller løsningen til - et sådant spørgsmål behøver ikke at blive offentliggjort på Eksperten - i modsætning til spørgsmål, der involverer point. De skal offentliggøres på sitet. Kategorierne Opgaver og Job/opgaver kan stadig indeholde spørgsmål med point som præmier. I så fald gælder de almindelige regler såsom offentliggørelse af svar."

Om det så også gælder, når spørgeren selv løser problemet, fortæller reglen intet om. Man må regne med at det også gælder spørgerens løsning/svar, indtil reglen bliver ændret.