Avatar billede dansab Nybegynder
01. januar 2004 - 11:14 Der er 4 kommentarer

Fil type

Er der nogen som ved hvordan jeg kan åbne en fil som har efternavn som hedder BIN.

Mvh
Hans
Avatar billede zhark Nybegynder
01. januar 2004 - 12:33 #1
http://filext.com/detaillist.php?extdetail=bin
Som der står kan der være tale om en del forskellige prg.
Avatar billede zhark Nybegynder
01. januar 2004 - 12:35 #2
Hvor har du filen fra?
Avatar billede zhark Nybegynder
01. januar 2004 - 12:40 #3
Various programs use this extension; too many to list individually. Take clues from the location of the file as a possible pointer to exactly which program is producing the file. The file's date and time can also help if you know which programs you were running when the file was written.
Avatar billede clb92 Nybegynder
01. februar 2008 - 18:28 #4
Her er en liste over de filer der bruger det efternavn:  http://www.fileinfo.net/extension/bin

Der står også hvilke programmer man kan bruge til at åbne den med. Kan det være nogle af disse filer? Bruger du AVG Antivirus?