Avatar billede zeus6 Nybegynder
31. december 2003 - 19:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Nogen der kan vise hvad infantil Betyder

Jeg ved godt det betyder...Infantil. Men nogen der ved hvor man kan se det er rigtigt .altså ordbog ting ved ikke.. har søgt på googel for intet jeg kan bruge..skal se og have bevis på hvad det betyder...hjælp
Avatar billede zeus6 Nybegynder
31. december 2003 - 19:56 #1
Hov sorry den skulle ha været i Fri debat...Tag over med mig :)..Men vil tage gerne have hjælp...
Avatar billede zeus6 Nybegynder
31. december 2003 - 20:17 #2
Det har skulle gå hurtigt.Skrev også forkert.. med.. jeg ved godt hvad ordet infantil betyder ..Barnlig..Men vil se bevis på det..sdåan...SORRY..men sådan er det nogen gange *GgG*
Avatar billede bufferzone Praktikant
31. december 2003 - 20:23 #3
Slå op i Politikens Retskrivnings og betydningsordbog side 335

Infantil
ORDKLASSW:Tillægsord
BØJES:intetkøn infantilt, Flertal og bestent ental, infantile
DELES in-fan-til
1.=barnlig, barnagtig
Avatar billede zeus6 Nybegynder
31. december 2003 - 20:55 #4
Tak. Lukker