Avatar billede reptilenet Nybegynder
31. december 2003 - 16:54 Der er 10 kommentarer

Tjek min side www.reptilenet.dk

Kom da lige med en vudering af mit nye design www.reptilenet.dk

Mangler bare en tilbage knap på billederne osv.

1024*768
Avatar billede nak-m Nybegynder
31. december 2003 - 17:03 #1
Sikke et overflow forsiden har, hvorfor? Virker lidt som et spild :)
Avatar billede reptilenet Nybegynder
31. december 2003 - 17:05 #2
så det ser ordenligt ud ved dem der bruger ....*1024 i opløsning kan se det ordenligt
Avatar billede nak-m Nybegynder
31. december 2003 - 17:13 #3
Det kunne jo gøres på andre måder. Du kunne fx lave en tabel med "height: 100%", eller noget javascript der tjekker besøgerens opløsning, og bygger siden derefter.
Avatar billede nak-m Nybegynder
31. december 2003 - 17:17 #4
Skal lige siges, at din side i bund og grund ikke virker i Opera.
Avatar billede reptilenet Nybegynder
31. december 2003 - 17:20 #5
Nej det ved jeg den virker vist helelr ikke i Awat men i IE virker den 1000 % :O) hvad browsere folk så har må være deres prob
Avatar billede nak-m Nybegynder
31. december 2003 - 17:22 #6
Har du forresten besøgt denne side: http://validator.w3.org/
Det vil nok hjælpe, hvis du fixer de fejl den finder.

http://validator.w3.org/check?uri=www.reptilenet.dk
Avatar billede nak-m Nybegynder
31. december 2003 - 17:27 #7
reptilenet:
Ja, men resultatet er et mindre besøgstal :)
Det er generelt ikke så svært at opbygge en side til at være kompatibel med majoriteten af browsere, så hvorfor ikke gøre det?
Avatar billede minus Nybegynder
31. december 2003 - 21:40 #8
Jeg synes at dit design er godt, både farvemæssigt og layout ;)

synes kun at forsiden ikke skal kunne gå så langt ned, hvis du får det fixet er siden perfekt :P
Avatar billede cdc Novice
01. januar 2004 - 11:25 #9
Jeg synes ikke farverne er optimale til en side som dette. Den blå farve er ikke efter min mening i overensstemmelse med det du presenterer på sitet. Hvis det var akvariefisk OK, men når det er reptiles, ville jeg kigge farverne i gennem på billederne, og finde ud af at det skulle være brune nuancer, eller en grøn, som står i forhold til dit "toplogo".

Det bedste er at holde den i hvid på textfladen, eller meget lys, da det kan være anstrængende for øjnene at læse lyst på mørk bg.

/cdc
Avatar billede iphase Nybegynder
01. januar 2004 - 20:26 #10
Der er mange ting galt med dette design, og jeg mener at det er u-net-etisk at kun vælge at teste i IE, desuden vil dit site som kommer i et popup vindue heller ikke blive vist hvis man har popup block.

Det vil være SÅ nemt at rette det overflow der er på forsiden, og du burde istedetfor en popup bare åbne siden i samme browser vindue, derfra kan du så centrere det, dette vil medvirke til at folk i lavere opløsninger har en chance for at scrolle rundt på dit site.

Jeg anbefaler også at du har en tekst på forsiden som fortæller hvor man er på vej hen hvis man klikker på linket og at siden er optimeret til 1024*768.

Og jeg vil give de andre fulkommen ret i deres kommentare/svar!