Avatar billede ehlern Nybegynder
31. december 2003 - 14:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

GTA vice city - opfører sig underligt

Når jeg starter spillet kører omgivelserne rundt hele tiden så jeg ikke kan kontrollere spillet?

Jeg har Geforce 2 MX400 - burde det ikke være godt nok? 1.8 GHertz, 256 MBram.
Antivirus er slået fra. Skal jeg slå andre processer fra?

Havd kan problemet være?
Avatar billede ird Praktikant
31. december 2003 - 14:40 #1
du får nok ikke optimal grafik med det kort :)

Prøv at skifte driver
Avatar billede ehlern Nybegynder
31. december 2003 - 15:23 #2
jeg har opdateret driveren, men omgivelserne kører stadig rundt hele tiden.  Bare man kunne kontrollere spillet så kunne jeg leve med grafikken ikke er optimal lidt endnu.
Avatar billede jvnega Nybegynder
01. januar 2004 - 20:31 #3
Prøv at hente den her patch http://www.take2games.com/support/patches/vicepatch_11.zip den skulle rette grafik problemer.
Avatar billede ehlern Nybegynder
01. januar 2004 - 20:35 #4
Tak, jeg har opdateret men problemet er der nu stadig.