Avatar billede skalpellen Nybegynder
31. december 2003 - 09:49 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

TIlsutning af Headset.

Jeg har netop i Julegave fået et headset som ønsket (http://www.anubisline.com/english/articlec.asp?id=60011).

Jeg har aldrig før brugt et headset, men har sikkert som mange andre forventet at det bare var Plug and Play og så derud af. jeg har på nuværende tidspunkt prøvet alt (næsten). Alle indstillinger er tjekket, line in og mic er prøvet af. og jeg har indstalleret divere til lydkortet igen (creative 5.1). Jeg har på nuværende tidspunkt ikke internet derhjemme, så jeg kan først se svaret igen d. 2. da jeg er på arbejde igen der. Er der nogen der har nogen somhelst for for ideer eller hvordan. I windows er der en fuktion der hedder Talegenkedelse. Der er noget man kan indstallere via officepakken (i følge hjælp i windows). Jeg kan bare ikke. Jeg har prøvet det på 2 pcere, men virker ikke på nogen af dem. Det eneste jeg mangler er at teste det på en kammerets pc hvor jeg ved at headset virker, men jeg nægter at tro det er det der er noget galt med. Ellers et meget lækkert headset.....

Er der nogen der kender noget til det...?
Avatar billede sambo Nybegynder
31. december 2003 - 10:01 #1
Ja, det er der da ingen problemmer bare følg manualen, så virker det. Er det tilslutningerne på bagsiden af pc du bruger
Avatar billede skalpellen Nybegynder
31. december 2003 - 10:03 #2
ja det er det! Det skal lige siges at der ikke var nogen manual med til headsettet.
Avatar billede sambo Nybegynder
31. december 2003 - 10:06 #3
Jamen så må du jo prøve det link du selv har skrevet, derfra går du efter manualen, har lige selv siddet og kigget på den den.
Avatar billede skalpellen Nybegynder
31. december 2003 - 10:09 #4
tja kender du det med at man har siddet i timevis og prøvet alt muligt lort, og den mest nærliggende mulighed har man på intet tidspunkt overvejet!.....hmmm og jeg kalder mig selv supporter.... Der er ikke noget i verden der får en til at føle sig så dum, ;) tak for svaret jeg prøver!
Avatar billede sambo Nybegynder
31. december 2003 - 10:17 #5
Så så llle ven, det prøver jeg også tit selv.
Avatar billede skalpellen Nybegynder
31. december 2003 - 10:21 #6
tja der var jeg for hurtig. Jeg har benyttet mig af selve diagrammet som du har nævnt der er jo ikke nogen, vild opfindelse der. Jeg har dog bemærket at firmaet ikke har lagt nogen drivere ud endnu. Der er nok ikke opstået så mange problemer endnu. Jeg tror at jeg lige skal have det teste inden, da det er surt at rode med hvis det bare er det der den ligger. Tak for hjælpen (store ven....) ;)
Avatar billede sambo Nybegynder
31. december 2003 - 10:37 #7
ja det kunne jo også være defekt.
Avatar billede skalpellen Nybegynder
31. december 2003 - 10:40 #8
det er også det jeg lige skal have det testet for. Nu gider jeg nemlig ikke mere, er liiiidt træt at at rode med headset....Tak for nu.