Avatar billede jber Nybegynder
30. december 2003 - 21:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fujitsu harddisk væk

Min computer kan ikke finde min fujitsu harddisk.
Jeg har prøvet både på master og slave på begge ide porte.
Der er ikke andet sat til end den og diskette drevet.

Er der andet at gøre end at trampe på den og smide den langt væk, i så fald hvad?
Avatar billede bleze Nybegynder
30. december 2003 - 23:05 #1
Check jumpere bag på. De kan nogen gange sættes så disk opfattes som mindre. Problemet kan ligge i at din computer ikke undersøtter så store diske.

En anden mulighed er at teste den i en anden computer for at udelukke om den er defekt
Avatar billede jber Nybegynder
31. december 2003 - 01:42 #2
Har prøvet i en anden computer der virkede den heller ikke.

Hvis det er den jumpere til master, slave og cabel har også flyttet den.
Avatar billede bleze Nybegynder
03. januar 2004 - 00:33 #3
Se det i øjnene... Den er defekt... Undersøg om der er granti på, evt fra producent (de har nogen gange 2-5 år)...
Avatar billede jber Nybegynder
03. januar 2004 - 01:14 #4
Jeg tramper på dne og smider den langt væk da jeg ikke kunne finde nogen garati på den.