Avatar billede ehlern Nybegynder
30. december 2003 - 18:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Game controller til pc version af Max Payne

Jeg kan ikke bruge min logitech game controller til pc versionen af Max Payne, kan det passe?

Hvilke spil virker ame controlleren egentlig til?  Man kan ikke se det på spillene i butikken syntes jeg, og ekspidienterne ved det ikke hvis man spørger?
Avatar billede zc_zero_zc Nybegynder
30. december 2003 - 19:09 #1
det skulle du kunne pax payne 1 eller 2???

Hvilken logitech er det
Avatar billede ehlern Nybegynder
30. december 2003 - 19:23 #2
Wingman Rumblepad.  Helt nyt.    Det ser ud til at det er
Max Payne 1.      Ved du om jeg kan bruge min controller til GTA vice city?
Avatar billede zc_zero_zc Nybegynder
31. december 2003 - 12:33 #3
nej der er ikke mange spil du kan bruge den i desværre det er eller godt
brug ud heller keyboard og mus,du kan prøve a læse dette
http://www.gamereactor.net/anmeld/HWAnmeld.asp?HWAnmeldID=104

her er nogle opdateriger til dig...
http://www.logitech.com/index.cfm?page=downloads/software&CRID=1784&contentid=5303
Avatar billede ehlern Nybegynder
31. december 2003 - 14:07 #4
tak