Avatar billede meuser Nybegynder
30. december 2003 - 17:04 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

ntoskrnl.exe

Hej!
Jeg har fået en meddelse om fejl i ntoskrnl.exe filen. Jeg ved man kan reparerer det ved hjælp af windowsxp cden, men mit spørgsmål er så: "Mister man sine dokumenter, såsom word og exel filer". Grunden til at jeg spørger er fordi jeg går teknisk skole som elektriker og derfor ikke vil miste disse data!!
Avatar billede jpvj Nybegynder
30. december 2003 - 17:10 #1
Nej - du mistet ingen data ved en repair installation.

Søg efter vejledning her på E - den er gengivet 1000 gange. Søg på "repair installation"
Avatar billede netpxg Nybegynder
30. december 2003 - 17:10 #2
Næh det tror jeg ikke, men du har vel en backup.
Avatar billede meuser Nybegynder
30. december 2003 - 17:12 #3
Har nemlig ikke taget en backup :( så det eneste jeg ville vide var om man mistede de word og exel filer! Alt det andet jeg ville miste ved at reparerer gør ikke noget bare jeg beholder min dokumenter
Avatar billede meuser Nybegynder
30. december 2003 - 17:18 #4
Er der nogen der ved med 100% sikkerhed om disse data slettes??
Avatar billede meuser Nybegynder
30. december 2003 - 17:33 #5
Hallo!!!
Avatar billede jpvj Nybegynder
30. december 2003 - 18:38 #6
Du mister intet, hvis du vel og mærke FØLGER en repair installations guide nøje.
Avatar billede jpvj Nybegynder
30. december 2003 - 18:39 #7
Den er ex. gengivet her:

http://www.eksperten.dk/spm/436406