Avatar billede radiohead Nybegynder
29. december 2003 - 19:31 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Køb af cd´er på nettet

Kan i anbefale nogle sider hvor man kan købe cd´er. også gerne fra udlandet, da de som regel er 10 gange billigere :)
Avatar billede mard-div Nybegynder
29. december 2003 - 19:33 #1
Kan fandme ik huske det...Kan først give dig svaret den 5. januar..
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
29. december 2003 - 19:37 #2
Avatar billede espersen Novice
29. december 2003 - 19:44 #3
Avatar billede radiohead Nybegynder
29. december 2003 - 19:45 #4
jeg mener ikke medier, men musik
Avatar billede Slettet bruger
29. december 2003 - 20:16 #6
Jeg nægter at tro, at I finder noget billigere end dette her:
http://www.bigpockets.co.uk/
Og det er BÅDE mht. alm. CDér og DVDér.  :-)

Vedr. omregning imellem div. valutakurser:
http://www.valutakurser.dk/
Se efter "Omregner" i øverste højre hjørne.

Nu kan du ikke få det serveret mere på et sølvfad end dette her!  :-)
Avatar billede radiohead Nybegynder
29. december 2003 - 20:20 #7
hov
Avatar billede Slettet bruger
29. december 2003 - 20:26 #8
Jeg takker for points. :-)

Men har du allerede chekket det ud??? Det gik hurtigt... 7 min. :-)

Men du havde sikkert også allerede chekket de andre priser ud, og derfor også allerede fundet ud af, at mine links er klart de billigste.  :-)
Avatar billede radiohead Nybegynder
29. december 2003 - 20:34 #9
njaa, men det var egentlig ikke meningen at jeg ville have givet dig point :)

Som jeg tidligere skrev, mente jeg ikke medier, men musik-cd´er
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
29. december 2003 - 21:45 #10
men jeg takker :)
Avatar billede dmcn Praktikant
29. december 2003 - 21:53 #11
www.cdwow.com - temmelig billige, og fri fragt over det meste af verden. :)
Avatar billede Slettet bruger
29. december 2003 - 22:07 #12
Nåe, nu kan jeg se det.  Ja, det burde du have præciseret noget tydeligere. Jeg kan også se, at jeg ikke er den eneste som har misforstået spørgsmålet.

Nå, men jeg vil foreslå dig at tage kontakt til en administrator herindefra, for at få tilbageført points.  :-)