Avatar billede zeus6 Nybegynder
29. december 2003 - 17:18 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Der sku vel ik være en lille "virussjæl" der kender AGOBOT

en af mine venner så været så uheldig at få en virus der hedder AGOBOT ?? den er meget dum lukker alle programmer og fucker op. nogen der ved hvad man kan gøre ??? og norton siger Den ikke kan få adgang.?? plzzz hjælp
Avatar billede zeus6 Nybegynder
29. december 2003 - 17:20 #1
Norton siger no acces to the file..100 %
Avatar billede arlet Juniormester
29. december 2003 - 17:21 #2
Vi klarer den med hijackthis
Hent hijackthis : http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#hijackthis
direkte link :         http://www.webattack.com/get/hijackthis.html

den udpakker du og kører Hijackthis, scan, save log og kopier logfilen herind, så kigger vi på den.

DU MÅ IKKE FIXE NOGET SELV. NÅR VI HAR TJEKKET LOGGEN IGENNEM FORTÆLLER VI DIG HVAD DER SKAL SLETTES...

Manual for installering af hijackthis:
http://www.spywarefri.dk/hijackthis.man.htm
Avatar billede zeus6 Nybegynder
29. december 2003 - 17:33 #3
ok Men da det er min Ven ?. hvad så han skal hente det program og udpakke den ? også kan man save det den Finder ? også skal jeg sende det her ? også siger du / i hvad der skal ske ?
Avatar billede arlet Juniormester
29. december 2003 - 17:36 #4
Ja, så når den ligger i tråden her, tjekker jeg den for snavs og fortæller helt præcist hvad og hvordan det skal slettes.
Avatar billede zeus6 Nybegynder
29. december 2003 - 17:43 #5
ok jeg har nu sagt det videre. og han vil nu gøre det. også sender han til mig også sender jeg herind.. *s*.. også håber jeg det virker det du siger.
Avatar billede arlet Juniormester
29. december 2003 - 17:45 #6
Det gør det 100%
Avatar billede zeus6 Nybegynder
29. december 2003 - 17:58 #7
godt :)
Avatar billede zeus6 Nybegynder
30. december 2003 - 07:52 #8
Lige så snart den er installeret og støder på AGOBOT...Lukkes den ned af AGOBOT...!!..
Avatar billede arlet Juniormester
30. december 2003 - 08:46 #9
1. Klik start og klik kør
2. Skriv i feltet : shutdown -a

så genstarter den ikke mere

luk først Dcom http://grc.com/files/DCOMbob.exe
Kør det, tryk på fanebladet "DCOMbobulate me" tryk på "Disable DCOM" og genstart
læs mere om dcom her : http://www.spywarefri.dk/tipsogtricks.htm#DCom

derefter kan du køre den hijackthis
Avatar billede zeus6 Nybegynder
30. december 2003 - 10:49 #10
Det er hermed videre. og jeg venter igen påsvar fra min ven...
Avatar billede arlet Juniormester
30. december 2003 - 11:15 #11
Helt i orden
Avatar billede zeus6 Nybegynder
30. december 2003 - 19:58 #12
Det hjælper ikke... den vil ikke og den lukker alt. ligemeget hvad min venze gør....hvad kan maqn gøre ?? min ven siger han har gjort alt...
Avatar billede arlet Juniormester
30. december 2003 - 21:31 #13
Skal lige vide lidt mere

Hvilke OS?

Hvordan ved han det er agabot??

Hvordan lukker den ned?? bare i pludselig, eller kommer der en fejlmeddelse først
Avatar billede zeus6 Nybegynder
30. december 2003 - 23:31 #14
han siger nu at han tror at NORTON klarede den alligevel..
Avatar billede arlet Juniormester
31. december 2003 - 10:36 #15
Så skal jeg nok se en hijackthis, alligevel, for norton fjerner ikke al agobot virussen, der er altid rester tilbage
Avatar billede zeus6 Nybegynder
01. januar 2004 - 16:40 #16
der var lige nytår derfor jeg ikkelige har svaret. Men jeg har sagt det videre. og han vil scan og save log også sender jeg ind her til dig.. :).
Avatar billede arlet Juniormester
01. januar 2004 - 16:44 #17
Helt i orden og godt nytår*S*
Avatar billede zeus6 Nybegynder
01. januar 2004 - 20:43 #18
Possible Spyware Scan Details:
Stop-Sign has found files belonging to Transponder, which has been independently identified as Spyware, or possible Spyware
Stop-Sign has found files belonging to MyWay Speedbar, which has been independently identified as Spyware, or possible Spyware
Stop-Sign has found cookies belonging to BFast, which has been independently identified as possible Spyware cookies
Stop-Sign has found cookies belonging to DoubleClick, which has been independently identified as possible Spyware cookies
Stop-Sign has found cookies belonging to FastClick, which has been independently identified as possible Spyware cookies
Stop-Sign has found cookies belonging to MediaPlex, which has been independently identified as possible Spyware cookies
Stop-Sign has found cookies belonging to Gator.Cookie, which has been independently identified as possible Spyware cookies
Stop-Sign has found cookies belonging to CommissionJunction, which has been independently identified as possible Spyware cookies
Stop-Sign has found cookies belonging to HitBox, which has been independently identified
Avatar billede arlet Juniormester
01. januar 2004 - 20:45 #19
hijackthis : http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#hijackthis
direkte link :         http://www.merijn.org/files/HijackThis.exe
den udpakker du og kører Hijackthis, scan, save log og kopier logfilen herind, så kigger vi på den.
Avatar billede zeus6 Nybegynder
01. januar 2004 - 20:48 #20
ok
Avatar billede zeus6 Nybegynder
01. januar 2004 - 20:55 #21
min ven siger. at nu har han betalt et firma til at chekke han´s com....totalt latterligt.... og nu vil han vente på de færdige. og de skulle være i gang nu
Avatar billede arlet Juniormester
01. januar 2004 - 20:58 #22
Det kunne være sjovt at se en hijackthis bagefter fra ham om alt snavs er kommet væk..

Det tror jeg nemlig ikke!!!
Avatar billede zeus6 Nybegynder
01. januar 2004 - 21:01 #23
når jeg høre han´s svar fra det der..... så kan jeg da spørge om han nu gider lave en hijackthis... han har jo nu fået et firma = gider ikke selv mere... såååå men vi ser
Avatar billede zeus6 Nybegynder
15. januar 2004 - 22:32 #24
Lukker.