Avatar billede punk_fm Nybegynder
29. december 2003 - 12:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

søger sponsor

Hej med jer eksperter?

jeg er ved at bikse en hjmmeside sammen, som skal være være en helt ny side, om claner, alle mulige slags claner CS claner, D2 claner og alle mulige andrer spil!

Men, vi vi gerne have en sponser, til et domæne med ASP+Access og fri trafik!
Der kommer et stort og et lille banner på siden.

domænet skal hede www.clan-union.dk

håber der er nogle der er vil sponsorere... !!

desuden så er de tkun selve domænet vil gerne vil have sponoreret!
Avatar billede dmcn Praktikant
29. december 2003 - 12:23 #1
Domæner koster 70 kr., webhoteller kan fåes til 9 kr./mnd. Hvis den udgift er jeres største finansielle problem, så tror jeg i allerede dér skræmmer sponsorer væk. Hvordan vil I så håndtere salg af bannerpladser m.v.?
Avatar billede punk_fm Nybegynder
29. december 2003 - 12:25 #2
ja du har nok ret! her er ikke det rigtige sted at søge efter sponsere... !
Avatar billede punk_fm Nybegynder
29. december 2003 - 13:35 #3
lukker lige tråden!
Avatar billede big_ossi Nybegynder
29. december 2003 - 17:56 #4
Nu er det jo ikke den store udgift som der er skrevet.. men kommer der nogle folk på siden efter jeres mening ??

Jeg kunne da godt være jeres sponsor hvis det er.

Det skulle ikke være noget problem. skriv til mig på jacob@ossipoff.net så kan vi snakke om det.
Avatar billede www.gyrosport.dk Nybegynder
30. december 2003 - 11:59 #5
også velkommen til at kontakte mig på info@gyrosport.dk