Avatar billede lubker Nybegynder
29. december 2003 - 10:59 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Backup af data

Hvordan kan man lave en backup på data i Outlook 2002? (både email,og adresser, konti mm.)
Avatar billede svart Nybegynder
29. december 2003 - 11:04 #1
hej.

Du kan gå ind i filer/import og eksport. herefter væler du hvilke der skal tages backup af!.
Avatar billede dollyman Nybegynder
29. december 2003 - 11:08 #2
gå til:
Start=>søg
søg efter alle filer med endebetegnelsen *.pst(skriv i søgefeltet: *.pst)
kopier de filer du måtte finde, over på andet drev/medie, og du har backup!
Avatar billede lubker Nybegynder
29. december 2003 - 11:10 #3
Dataen må allerede være gemt i et par filer, som man bare kan tage en kopi af, men hvor meget medtager *.pst filerne?
Avatar billede svart Nybegynder
29. december 2003 - 11:14 #4
ja det må dollyman svare på!
Avatar billede hcma Novice
29. december 2003 - 12:39 #5
Åbn Outlook -> Marker Outlook idag (private mapper) -> Filer -> Eksporter -> Til en fil -> Filen med private mapper (*.pst) -> og så giver det sig selv derfra.
Avatar billede hcma Novice
29. december 2003 - 12:40 #6
Avatar billede clausgold Nybegynder
29. december 2003 - 12:40 #7
.PST filerne indeholder ALT
Avatar billede dollyman Nybegynder
30. december 2003 - 07:33 #8
som clausgold siger .pst filerne indeholder alle data fra din outlook,
huskevt. også at skrive stien ned, så du kan huske hvor du skal lægge dem igen!
eks:c:\documents and settings\lokale indstillinger\applicationdata\.....\....