Avatar billede thmi99 Nybegynder
28. december 2003 - 22:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Easy CD Creator 5

Jeg er i gang med at brænde Mp3filer med Easy CD Creator 5 men programmet æder de sidste sek. af hver fil, og det er lidt upragtisk da det er historier hvor der ikke altid er ophold mellem filerne

Jeg bruger "Disc-at-once" for ikke at der skal komme 2 sek. tom plads mellem hver fil.

Jeg har før brugt Easy CD Creator 4 uden der har været de problemer, men jeg har været nød til at skifte til nr. 5 på grund af hardware skift!
Avatar billede bleze Nybegynder
28. december 2003 - 22:37 #1
Easy CD Creator har alle dage været noget bras. Specielt på det sidste er det røget total af vognen. Jeg vil foreslå dig at afprøve Nero istedet. www.ahead.de
Avatar billede minimand Nybegynder
28. december 2003 - 22:41 #2
Ja Nero er det bedste man kan få. Brug Nero
Avatar billede thmi99 Nybegynder
28. december 2003 - 23:07 #3
Bleze>> Hvorfor svare du med et svar?? Du svare jo ikke med noget som helst som kan hjælpe mig med mit problem, og kan derfor ikke forvente at få point!
Avatar billede bleze Nybegynder
28. december 2003 - 23:33 #4
Hvorfor jeg svarer med et svar? Er det ikke normalt det man gør?

Hvad var der galt med svaret? Programmet er noget lort, det kan du ikke ændre på. Eneste du kan gøre er at bruge et ordenligt et, og mit forslag med Nero holder stadig.
Avatar billede thmi99 Nybegynder
29. december 2003 - 00:04 #5
Stadig ingen point, da du ikke kan svare på det som jeg spørger om!
Avatar billede thmi99 Nybegynder
01. januar 2004 - 13:55 #6
Jeg dropper det!