Avatar billede jwl Nybegynder
28. december 2003 - 20:22 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Feedback på en hjemme side

heeej eksperten :)
ville lige høre hvad i syndes
>> http://www.sgn.lir.dk
Avatar billede nak-m Nybegynder
28. december 2003 - 20:44 #1
Hvis jeg skal komme med noget umiddelbar kritik så synes jeg at:

- kontrasterne er stressende for øjnende.
- siden har ingen dtd eller noget som helst, kig her: http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fshigaisen2.1go.dk
- menuen vises ikke rigtigt i opera.
- forummet vises ikke rigtigt i mozilla.

Ellers er det en fin side.
Avatar billede jwl Nybegynder
28. december 2003 - 20:51 #2
vil jeg kigge på :), den er heller ikke færdi men monster tak
Avatar billede jwl Nybegynder
28. december 2003 - 20:53 #3
hvor meget galt går det i mozilla?
mangler der ik bare nogle efekter, eller kommer der en masse fejl?
Avatar billede nak-m Nybegynder
28. december 2003 - 21:03 #4
jwl:
Det eneste, jeg kan få øje på, der går galt, er at forummet bliver skubbet et stykke ned. I opera er menuknapperne, pånær forside-knappen, ikke brede nok.
Avatar billede mock Nybegynder
28. december 2003 - 22:45 #5
Teksten skærer i øjnene pga den sorte baggrund. Under "links" er "Web" med røde bogtaver et takt for stort efter min smag.
Avatar billede jwl Nybegynder
29. december 2003 - 04:00 #6
nak-m::
Hadder opera og er modstaner af at jeg eller andre blive udsat for dens kolusale ondsab. Der er ganske udemærkede alternativer eks. mozilla :) men tak vil jeg kigge på

mock
ka ik helt finde ud af, velken fave jeg ellers skal bruge syndes det kommer til at ligne lort, hvis jeg bruger en eller anden lyserød.. det med røde web var en fejl, jeg ik havet set.. :).

måske::
http://shigaisen2.1go.dk/indexal.php
ved ik men, så syndes jeg næsten hvid var flotter
Avatar billede jwl Nybegynder
29. december 2003 - 04:01 #7
>>af at jeg eller andre "skal" blive udsat for dens kolusale<<
Avatar billede antrax Nybegynder
30. december 2003 - 12:35 #8
For mange tables - For lidt spil, logoet står for alene. Generelt for lidt kontrast ser man bort fra logoet - som i øvrigt slet ikke er i stand til at bære sitet i sig selv.

Siden mangler liv, og giver generelt bare en tom fornemmelse.
Avatar billede jwl Nybegynder
30. december 2003 - 19:05 #9
jamen det har jeg svært ved at bruge til noget, vil du så ik forslå noget jeg ku bruge. ka jo ik vide hvad du tænker og ka lig, antrax :)
Avatar billede korfits Nybegynder
10. januar 2004 - 17:11 #10
menuen er meget fed. Men farverne kunne godt være nogle andre...
Avatar billede fromsej Praktikant
30. januar 2004 - 12:50 #11
Jwl>>Vil du være venlig lige at kigge her:
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=jwl&option=karma
Undskyld spam.