Avatar billede zoobear Nybegynder
28. december 2003 - 19:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

SVCD-filer - Grøn skrærm - Hakkende lyd

Hey!

Jeg har 4 SVCD-film (MPEG2) på cd'er som jeg ved der ikke er noget i vejen med. De kan bare ikke afspilles på min bærbare pc. Når jeg afspiller dem I PowerDVD kan jeg kun se 1/10 af billedet, resten er grøn skærm. Lyden hakker også forfærdeligt!

Hjælp!
Avatar billede michael_mortensen Nybegynder
28. december 2003 - 19:45 #1
Hvis du browser CD'en vil du et sted finde en enkelt .MPG fil, denne kan du åbne med power dvd i stedet, eller windows media player..

Prøv det, har haft samme problem.. : )
Avatar billede joshuadennis Nybegynder
28. december 2003 - 20:03 #2
Prøv FFDSHOW som du bare søger og henter på nettet....
virkede hos mig
Avatar billede zoobear Nybegynder
28. december 2003 - 20:27 #3
har prøvet begge dele...det nytter ikke
Avatar billede zoobear Nybegynder
28. december 2003 - 20:30 #4
FFDSHOW har virket for mig før ved samme problem...bare ikke nu...nå...fuck det !...