Avatar billede lars-ulrich Nybegynder
28. december 2003 - 18:59 Der er 13 kommentarer

min lyd virker ikke

hey.
Jeg har lige fået formateret min comp.
da jeg villi høre noget musik, ville der ikke komme noget ud af mine højtalere. der står inde i min lyddriver, at den skulle virke korekt.
Jeg har tjekket om den sidder rigtigt omme bag ved og de ikke er slukket og det hele.
hilsen
Kent
Avatar billede tdkt Nybegynder
28. december 2003 - 19:14 #1
Prøv og find ud af hvad "mærke" dit lydkort er, og gå ind på deres side og download den rigtige driver.

Eller hvis det er et integeret lydkort på dit motherboard, så har du helt sikkert fået en cd med, med drivere osv til lyd osv.

ellers prøv og vælge nogle forskellige drivere som du har, og se om de virker.

der er ikke andet og gøre end og prøve sig frem.
Avatar billede lars-ulrich Nybegynder
28. december 2003 - 19:18 #2
det er et unbord lydkort soltek sl-kt400-c, er det.
Det skulle virke, det står i kontrolpanelet. Jeg ved ikke hvad det være.
jeg har en driver hentet fra solteks hjemme side. og den er indstaleret ok.
Avatar billede peet-49 Novice
28. december 2003 - 19:57 #3
Tjek i lyde-kontrolpanel, er der skruet op for lyden?
Avatar billede lars-ulrich Nybegynder
29. december 2003 - 19:06 #4
ja, jeg har haft en af mine venner til at kigge på det, og han kan ikke finde fejlen. og han har det samme bundkort, som mig
Avatar billede magictouch Nybegynder
29. december 2003 - 19:30 #5
Et langskud- der er vil ikke flueben i slå fra, under lyde i kontrolpanel og mixer?
Avatar billede lars-ulrich Nybegynder
29. december 2003 - 19:32 #6
det hele skulle være som det skulle
Avatar billede sakul Praktikant
29. december 2003 - 19:34 #7
Tjek din bios... på mit Soltek bundkort kan jeg enable/disable mit onboard lydkort.. det samme kan du... sikkert under southbridge indstillinger.
Avatar billede lars-ulrich Nybegynder
29. december 2003 - 19:37 #8
det vil jeg prøve....tak m8
Avatar billede lars-ulrich Nybegynder
29. december 2003 - 20:02 #9
den er enable, så det kan ikke være det
Avatar billede sakul Praktikant
29. december 2003 - 20:24 #10
Okay ja så er det ikke det der er problemet.. .er det fra cd du har prøvet...? ellers prøv med noget på disken,,,, kan jo være at dit kabel fra cdrom til lyd ikke er iorden..
Avatar billede lars-ulrich Nybegynder
29. december 2003 - 20:33 #11
det er lige meget hvad jeg gør der kommer ikke noget ud, jeg har prøvet og snakket med folk over compen, hørt musik, fra cd, og harddisken.
Avatar billede sakul Praktikant
29. december 2003 - 21:31 #12
tja.. jeg tror det er et software problem, siden det nu er kommet efter formateringen.. hmm ..
jeg ville nu kigge på den driver igen.. selvom den umiddlebart virker ok... beklager at jeg ikke kan være til mere hjælp...
Avatar billede lars-ulrich Nybegynder
02. januar 2004 - 13:55 #13
ja, det har jeg prøvet, og det virke heller ikke. :(