Avatar billede je79ayps Novice
28. december 2003 - 18:43 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Norton Internet Security 2004 Professional - på mere end én PC?

Jeg overvejer at købe Norton Internet Security 2004 Professional, men onde tunger har nævnt at programmet kun kan bruges på én PC'er - er dette korrekt?
Avatar billede iversen4real Nybegynder
28. december 2003 - 18:49 #1
JEg har den samme version kørende på 2 pc'er
Avatar billede arlet Juniormester
28. december 2003 - 18:49 #2
Ja, en licens til hver maskine. Det er rigtigt
Avatar billede dmcn Praktikant
28. december 2003 - 19:05 #3
Og det er der nu ikke noget ondt i - når du køber software, køber du retten til at bruge en licens pr. PC. Det samme gælder for Windows, Office-pakken og ca. alle andre programmer.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
28. december 2003 - 19:06 #4
Det er jo ikke onde tunger, det er fuldstændig korrekt, og sådan er det jo med alle købe programmer. De kan kun bruges på en maskine pr. licens. Freeware prg. kan bruges på flere maskiner, men faktisk må de ikke bruges af virksomheder, men sådan er der jo så meget.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
30. december 2003 - 18:03 #5
takker for point;)

Godt Nytår