Avatar billede trakavolvien Nybegynder
28. december 2003 - 18:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Overvågning af bw forbrug af de forskellige programmer

Jeg leder efter et program, hvor man kan se hvor meget bw de forskellige programmer jeg har kørende bruger. Programmet skal ikke være et limiter program eller noget i den stil. Programmet skal gemme oplysningerne for hvert program, så man kan se hvor meget det har brug for den time, den og den dag, den måned, det år osv osv...
Avatar billede moonglider Nybegynder
29. december 2003 - 00:56 #1
Prøv med programmet Netlimiter, den er godt nok beregnet til at styre upload/download hastigheden for de programmer du har kørende men man behøver ikke at bruge denne feature..
Lidt info fra deres hjemmeside :

Internet traffic monitoring
Bandwidth limiting
Detailed long-term traffic statistics
Additional system info (WHOIS etc.)

www.netlimiter.com
Avatar billede trakavolvien Nybegynder
29. december 2003 - 06:22 #2
Jeg har netlimiter, og det er installeret...
Men det er ikke sådan et program jeg skal bruge, desværre...
Andre forslag?
Avatar billede trakavolvien Nybegynder
03. februar 2004 - 21:34 #3
Da jeg ikke har fået et brugbart svar, lukker jeg tråden.