Avatar billede skyggebjerg Nybegynder
28. december 2003 - 18:33 Der er 2 kommentarer

Fejlmeddelelse ved start af Simcity 4000

Jeg har et problem med at starte SimCity 4000. Når jeg har installeret spillet korekt og prøver at starte det, kommer følgende meddelelse: Log ind med administrator-rettigheder og prøv igen. Jeg kører Windows XP Professional og har checket om jeg er administrator og det er jeg. Ved i hvad der kan være galt???
Avatar billede kristian_hansen Nybegynder
30. december 2003 - 11:48 #1
kommer der en fejl i event viewer ? Hvis ja, hvilken (eventid og source).
Avatar billede skyggebjerg Nybegynder
30. december 2003 - 13:43 #2
Øhhh....hvad er event viewer??? Jeg har installeret spillet korekt uden fejlmeddelser. Men fejlmeddelsen "Log ind med administrator-rettigheder og prøv igen" kommer frem når jeg trykker på startikonet. Jeg kommer slet ikke ind i spillet. Jeg har faktisk haft præcis det samme problem med The Sims Unleashed....så det er ikke cd´en det er galt med.