Avatar billede a.and Nybegynder
28. december 2003 - 18:16 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Under nedlukning.

Jeg nu igennem længere tid haft et problem med en dll fil der ikke kan lukke ned når jeg lukker computeren. Vær gang jeg lukker ned skal jeg afslutte overstående fil før jeg kan komme videre.

Er der nogen der har et forslag til hvordan jeg får løst problemet.

På forhånd tak.
Avatar billede fromsej Praktikant
28. december 2003 - 18:18 #1
Hvad hedder .dll filen, det lugter af snavs.
Avatar billede a.and Nybegynder
28. december 2003 - 18:25 #2
Sorry havde kigget forkerte eller også har den ændret sig. Den siger den ikke kan lukke setup32.exe
Avatar billede fromsej Praktikant
28. december 2003 - 19:05 #3
Prøv lige at hente og scanne med Stinger først.
http://vil.nai.com/vil/stinger/
Avatar billede tdkt Nybegynder
28. december 2003 - 19:18 #4
formater lortet! det er det eneste der virker når så vigtige filer er smadret, så vil der hele tiden dukke problemer op igen og igen!
Avatar billede fromsej Praktikant
28. december 2003 - 19:39 #5
Ja, eller smid den ud og køb en commodore 64!
Hvorfor dog ikke bare lade os rense den, i stedet for at komme med en sådan kommentar, ydermere som et svar.
Avatar billede tdkt Nybegynder
28. december 2003 - 21:33 #6
bevares, ja det gør ondt og høre de kolde facts, men sådan er det bare. trust me :)
Avatar billede fromsej Praktikant
28. december 2003 - 21:36 #7
*SUK*