Avatar billede jaarh Nybegynder
18. januar 2001 - 20:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

D-drev virker ikke!!!

Mit d-drev virker ikke , når jeg putter en cd i drevet , kommer der en blå skræm frem hvor der står \" En undtagelse OE er opstået ved 0028:c182914b i VxD scsiIhlp(03) og en masse andre tal.
Hvad skal jeg gøre???
Avatar billede x4all_dk Nybegynder
18. januar 2001 - 20:55 #1
lidt forkert kategori...

Det nemmeste er ofte af geninstallere Windows ! Sorry to say.
Avatar billede vandhunden Nybegynder
18. januar 2001 - 20:55 #2
Kalder du det en E-løsning?

Jeg lider lidt af samme problem for tiden. Har du prøvet at sætte den på en andet IDE-kabel eller bytte rundt på jumperne?

Hvis det ikke virker, bør du prøve med et andet cdromdrev. (Jeg skal have købt et nyt, øv)
Avatar billede zeth Nybegynder
18. januar 2001 - 21:01 #3
Har du rodet ved hardwaren - altså fysisk..?

Nå men whatever, er du sikker på at jumperne sidder som de skal osv.?

Nå men som x4all sagde.. prøv at geninstallere Windows eller hvad du bruger, men en hurtig løsning ville nok være at se om det fungerer i DOS\'en.. såeh tag og boot up på en diskette eller noget og se om drevet reagerer..

Hvis ikke det gør er der noget galt med hardwaren ellers, geninstaller Windows..
Avatar billede jaarh Nybegynder
22. januar 2001 - 22:05 #4
Jeg har købt et nyt cdrim drev og nu virker der bare fint