Avatar billede 4thdimension Nybegynder
28. december 2003 - 15:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

probs med iframes

Knokler med at få lidt ting til at åbne i iframes men har lige pludselig lidt probs efter jeg har smækket noget stylesheet på.
Se http://www.4th-dimension.dk/web2.html

Er det fordi man ikke kan åbne noget i en iframe der ikke er i den fil man åbner den fra??

Koden der åbner ser sådan ud:

<tr>
    <td width="144"><div align="center" class="style7"><a href="java script:void(0);" class="style7" onClick="parent.iframe4.location.href='iframe1.html';parent.iframe5.location.href='iframe1.html'">Forsiden</a> </div></td>
    <td width="144"><div align="center" class="style7"><a href="java script:void(0);" class="style7" onClick="parent.iframe4.location.href='4thdimension1.html';parent.iframe5.location.href='4thdimension2.html'">4th dimension</a></div></td>
    <td width="144"><div align="center" class="style7"><a href="java script:void(0);" class="style7" onClick="parent.iframe4.location.href='produkt1.html';parent.iframe5.location.href='produkt2.html'">Produkter</a> </div></td>
    <td width="144"><div align="center" class="style7"><a href="java script:void(0);" class="style7" onClick="parent.iframe4.location.href='portfolie.html';parent.iframe5.location.href='iframe2.html'">Portfolie</a></div></td>
    <td width="144"><div align="center" class="style7"><a href="java script:void(0);" class="style7" onClick="parent.iframe4.location.href='kontakt.html';parent.iframe5.location.href='iframe2.html'">Kontakt</a></div></td>
  </tr>
Avatar billede thesurfer Nybegynder
28. december 2003 - 15:48 #1
Hvad har det her med PHP at gøre? Hvis det ikke har noget med PHP at gøre, prøv:

Eksperten : Programmering : (D)HTML - http://www.eksperten.dk/kat/8/

Luk dette spm ved selv at lægge et svar og acceptere det.
Derefter kan du oprette spm'et i den korrekte kategori.
Avatar billede 4thdimension Nybegynder
28. december 2003 - 15:50 #2
takker