Avatar billede mazlar Nybegynder
18. januar 2001 - 20:22 Der er 9 kommentarer og
5 løsninger

Tjen penge på nettet???

Jeg har lige set et program i TV om hvor nemt der er at tjene penge på nettet, vha. reklamer osv,  men holder det???

Jeg opfordrer med dette indlæg til at folk kommer med deres egen erfaringer om hvordan man kan tjene penge på nettet!
Avatar billede niels-en Nybegynder
18. januar 2001 - 20:35 #1
Ja, jeg har brugt Danabn i lang tid, men har dog ikke forsøgt at få udbetalt pengene.
Men det skulle funge helt fint.
Avatar billede niels-en Nybegynder
18. januar 2001 - 20:35 #2
Avatar billede niels-en Nybegynder
18. januar 2001 - 20:40 #3
?
Avatar billede repsac Nybegynder
18. januar 2001 - 21:09 #4
Var det ikke mere interessant at vide hvem der udbetaler menneske penge og hvem der giver mest? ...
Avatar billede tommyf Nybegynder
18. januar 2001 - 21:17 #5
Hvis du tænker på at få penge for at SURFE, plejede www.spedia.net at være gode (www.tjenpenge.webside.dk), men nu har din næsten halvveret deres timebetalingen :o(
Avatar billede intenz Novice
18. januar 2001 - 22:31 #6
Mener du at tjene penge på en hjemmeside? eller på at være online?

Det første kan du tjene en del penge på!

Den andet har jeg prøvet med forskellige firmaet....fik INTET!
Avatar billede john.doe Nybegynder
19. januar 2001 - 00:32 #7
Brug dette link. Tilmeld dig og få nogle reklamer til at lægge i bunden af din skærm og så tjener du cirka 0.50$ i timen.

www.spedia.net/cgi-bin/dir/tz.cgi?run=show_svc&fl=8&vid=638566

Avatar billede tommyf Nybegynder
19. januar 2001 - 08:37 #8
john.doe<--> DOH

Mazlar<--> Kig på min side i stedet for.
Avatar billede mnv Nybegynder
19. januar 2001 - 11:33 #9
Har du prøvet http://www.tradedoubler.dk det virker ret godt
Avatar billede mazlar Nybegynder
19. januar 2001 - 14:05 #10
Er der nogne der har fået udbetalt penge fra www.spedia.net???
Avatar billede tommyf Nybegynder
19. januar 2001 - 15:11 #11
Mazler<-->Der er én herinde fra der har (et af de andre \"?\").
Og næste måned har jeg også :o)
Avatar billede delphidaner Nybegynder
09. marts 2001 - 16:34 #12
Prøv at kigge på www.gratis-ting.dk - der ligger der også nogle links til at tjene penge på forskellige måder på Internettet. Har dog ikke erfaring med dem.
Avatar billede smms Nybegynder
09. marts 2001 - 16:44 #13
Jeg har fået 2 checks fra AllAdvantage som dog nu er lukket.
Ellers kan du hvis du har en godt besøgt hjemmeside bruge TradeDoubler (jeg står til at få penge næstegang) eller tage kontakt til et banner firma og høre om de er intereseret i at få din side med i deres netværk.
husk osse:
http://www.JegVilTjenePåDig-MenSvarerIkkePåDitSpørgsmål.com/refid=hallå
Avatar billede tommyf Nybegynder
16. marts 2001 - 23:29 #14
Fik sidste tirsdag en check på 300kr. ($38) fra Spedia.