Avatar billede knoxer Nybegynder
28. december 2003 - 05:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

win xp auto log af!

hvordan for jeg xp til at stoppe med at logge af.. fx når jeg ser en dvd-film eller den bare et logget ind uden jeg bruger pc'en..
Avatar billede edbmongolen Nybegynder
28. december 2003 - 07:45 #1
Jeg forstår ikke rigtigt dit spørgsmål.. men det ser ud at det er din pause skærm der er sat til at logge dig af når den bliver aktiv efter et angivet antal minutter..
Avatar billede james_t_dk Juniormester
28. december 2003 - 09:50 #2
Jeg giver edbmongolen ret i at det formentligt er din pauseskærm, der logger dig af. I virkeligheden logger den dig ikke af, det er bare en sikkerheds feature, der gør at windows låses hvis du ikke bruger mus eller tastatur. Løsningen er at ændre tiden på din pause skærm, eller slå den helt fra.
Avatar billede sukos Juniormester
28. december 2003 - 09:54 #3
Eller, højreklikke på dit DVD-program, vælge egenskaber, og "deaktiver pauseskærm" eller lign.
Avatar billede knoxer Nybegynder
28. december 2003 - 22:49 #4
HAHAHA... JEG mener det jeg skriver! DET ER IKKE EN PAUSE SKÆRM men xp som logger af eller som man skulle skifte bruger. Hvis i har win. xp så prøv at log på en bruger og ikke brug pc'en, og så kom tilbage 1 time senere så er win. tilbage og klar til at logge ind igen.
Avatar billede edbmongolen Nybegynder
24. februar 2004 - 16:41 #5
Er det mig som er fattesvag, eller forstår jeg stadig ikke dit spørgsmål ????
:o)
Avatar billede knoxer Nybegynder
14. september 2005 - 18:46 #6
Lukket