Avatar billede mgrhansen2003 Nybegynder
28. december 2003 - 01:18 Der er 5 kommentarer

Hvordan Får jeg egen søgemaskine?

HeYY

Jeg har et HTML problem...

Jeg skal bruge en søgemaskine som jeg kan sætte navne i...

Så hvis man skal søge efter en side om karl ejner skal man bare skrive Karl, og så kommer den selv med et link til hans side...

Nogle som kan hjælpe mig med det???
Avatar billede mgrhansen2003 Nybegynder
02. januar 2004 - 04:12 #1
HeYY

Nogle som kan lave søgemaskiner eller give HTML/ASP koder til nogle...
Avatar billede nfk Nybegynder
11. januar 2004 - 15:38 #2
http://www.netcoders.dk/seek.asp
http://www.hotscripts.com/ASP/Scripts_and_Components/Search_Engines/index.html her er da nogle forskellige asp scripts. ved ikke om du kan bruge det til noget. Jeg tror ikke du kan finde en html kode som du kan bruge.
Avatar billede nfk Nybegynder
11. januar 2004 - 15:38 #3
oops et svar.
Avatar billede mgrhansen2003 Nybegynder
12. januar 2004 - 04:03 #4
Jeg skal have en som jeg selv kan ændre på ved hjælp af få .ASP eller .PHP koder

Mathias
Avatar billede aqqalu_kristensen Nybegynder
16. juni 2004 - 20:57 #5
Man kan hente nogle søgemaskiner fra www.hotscripts.com .De har nærsten alle koder der til at programmerer søgermaskiner.