Avatar billede blue-dragon Nybegynder
27. december 2003 - 19:15 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

t610 - spil mm.

Hej...

1) Hvordan laver man themes til T610?
2) Hvor kan jeg hente gratis javaspil?

På forhånd tak.

Point for svar: 200
Avatar billede izemate Nybegynder
27. december 2003 - 19:26 #1
1)Themes laver du i et pc program fx http://www.t610.org/beispiel/user/index.php?page_id=42 som er genialt godt bruger det selv til min T68i når man så har lavet dem kan du sende dem til din telefon enten via IR eller ved at oploade dem til internettet og henter dem via wap.
Avatar billede izemate Nybegynder
27. december 2003 - 19:27 #2
det var et svar :-)
Avatar billede blue-dragon Nybegynder
27. december 2003 - 19:35 #3
hmm... Må nu nok sige at programmet er godt.. men med javaspillene :S hmm.. ej, du får sq pointene alligevel :)
Avatar billede izemate Nybegynder
27. december 2003 - 22:05 #4
Jeg tvivler på at man kan hente nogle gratis javaspil nogensteder.. så skulle det være hvis nogen selv havde lavet et!
Avatar billede zeddik Nybegynder
28. december 2003 - 17:22 #5
jeg fandt engang en side der var fyldt med alle de javaspil som man ormalt betaler op til 30,- for... Det er selvfølgelig warez, og jeg har heller ikke addressen mere, men det findes... Jeg mener bare at det var morphun spil, men det fungerer vel også til T610?
Avatar billede izemate Nybegynder
28. december 2003 - 19:56 #6
tja i givet fald havde du ikke fået noget link herfra da det er forbudt at linke til nogen ulovlig side eller spil :-) mener at T610 både har morphun og java.. men er ikke sikker..
Avatar billede blue-dragon Nybegynder
07. januar 2004 - 20:19 #7
Mener også at den har mophun :)
Avatar billede akesson Nybegynder
07. januar 2005 - 00:19 #8
Hvordan får man det på telefonen?
Avatar billede izemate Nybegynder
07. januar 2005 - 14:58 #9
mophun eller hvad ??
Mophun er lidt det samme som java.. noget man kan bruge til spi.
Mophun er standard i all t610 / 630.