Avatar billede metacrow Nybegynder
27. december 2003 - 18:50 Der er 8 kommentarer og
3 løsninger

lydløs stationær dvd-afspiller

Hej,
Jeg har haft nogle dålige erfaringer med stationære DVD-afspillere der brummede i baggrunden ved standby, så er der ikke nogen af jer der kender en god stationær DVD-afspiller til ca 400-1000kr.

Den skal kunne spille hele molivitten: bla. mp3, dvdrw, vcd osv.
og så skal den være kodefri eller multiregion.

Men vigtist af alt så må den ikke larme, hverken i standby mode eller når den afspiller.

Plz help!  på forhånd tak :-)
Avatar billede mard-div Nybegynder
27. december 2003 - 18:55 #1
køb en som min.. den er lydløs den kan MP3 dvdrw VCD og mer.
men problemet er at min manual er væk og kan ik huske name.. den koster vidst 600 kr.
det er en Dantax den hedder noget med 900
Avatar billede mard-div Nybegynder
27. december 2003 - 18:56 #2
Kan købes i FØTEX
Avatar billede norbert Nybegynder
27. december 2003 - 19:04 #3
http://www.softb.dk/product.asp?productID=54
Her er en god maskine Nintaus. Den er både kode- og macrovisionfri. Har Nintaus DVD-maskine og den er meget støjsvag.
Norbert.
Avatar billede norbert Nybegynder
27. december 2003 - 19:07 #4
Der er også denne, men den er noget dyrere:
http://www.softb.dk/product.asp?productID=57
Avatar billede dmcn Praktikant
27. december 2003 - 19:23 #5
Jeg har Ninataus'en som norbert linker til, og den er virkelig lækker. Siger ikke en lyd og har indtil videre taget alle formater jeg har fodret den med (DVD, (S)VCD, osv.).
Det eneste man skal være opmærksom på er, at den ikke har SCART-udgang, men kun SVHS/composite. Det har dog ikke gjort nogen forskel for mig, da mit TV har SVHS-ind, men du skal muligvis have fat i en SVHS -> SCART-converter. :)
Avatar billede norbert Nybegynder
27. december 2003 - 19:28 #6
Sorry - det har jeg ikke været opmærksom på. Min Nintaus er en ældre model og der er scart-udgang - men bruger kun svhs-udgangen. :-)
Avatar billede metacrow Nybegynder
27. december 2003 - 20:35 #7
Ellers andre der har nogle forslag?
Avatar billede metacrow Nybegynder
29. december 2003 - 16:43 #8
Er der andre der har en til under 1000kr?
Avatar billede guiron Nybegynder
31. december 2003 - 11:08 #9
Den gamle har en Denver afspiller tror jeg det er, fra Fona til vist 600.. Den tager det hele + jpg billed-cder og virker udemærket. Der er ingen støj overhovedet under standby. Et udemærket produkt.
Avatar billede norbert Nybegynder
10. januar 2004 - 03:25 #10
Hej Metacrow - og godt nytår:-)
Fik du dig en ny afspiller?
Det ville være meget rart med lidt feedback om nogle af vores svar kunne bruges.
Norbert :-)
Avatar billede metacrow Nybegynder
16. januar 2004 - 16:53 #11
har ikke fået købt en endnu, men vil lige ud og kigge på dem i foreslår.
:-)