Avatar billede cje Nybegynder
27. december 2003 - 16:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problem med Pioneer & liteon brænder

Hej Folkens

Jeg sidder og rodder med en computer, hvor jeg ikke kan få lov til at starte PC op, hvis cdrom og brænder er sat til.

Konfiguration er således:

HD Primary master
Pioneer slot-in Primary slave

Liteon brænder sekundary master

For at starte op, bliver jeg nød til at tage stikket ud af Pioneer drevet for at XP vil starte.

Hvis jeg ikke gør det, kommer opstarten kun til det sted hvor den vil prøve at boote fra cdrom drevet og ikke videre...

Hjælp?????
Avatar billede bredker Nybegynder
27. december 2003 - 16:21 #1
du skal ændre din bios til at starte op fra harddisk
og du kunne jo flytte pioneer drevet over på det andet kabel som slave
Avatar billede cje Nybegynder
27. december 2003 - 16:29 #2
Tak for det hurtige svar...Jeg havde overset den lille detalje...