Avatar billede msbw Nybegynder
27. december 2003 - 15:45 Der er 7 kommentarer

Få mine billeder igen

Jeg kom til her i går at slette nogle billeder ved et uheld og tømte papirkurven og opdagede først bagefter hvad jeg havde gjort... er der ikke en mulighed for at jeg kan få dem tilbage... måske bare nogle af dem...?
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. december 2003 - 15:46 #1
Styresystem?
Filsystem?
Avatar billede msbw Nybegynder
27. december 2003 - 15:47 #2
WinXP
NTFS over hele linjen
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. december 2003 - 15:49 #3
http://www.krogh-hansen.dk/diskrecovery
Lost And Found er her fuld OG gratis - men understøtter desværre ikke NTFS.

Men prøv de andre og se om de kan hjælpe.
Avatar billede msbw Nybegynder
27. december 2003 - 15:50 #4
getdataback har jeg lige prøvet og det virkede ikke for godt...
Avatar billede msbw Nybegynder
27. december 2003 - 15:51 #5
kan se at jeg har gjort alt galt... takker for hjælpen ellers...
Avatar billede msbw Nybegynder
27. december 2003 - 15:52 #6
det bliver lidt besværligt i hvert fald for det er c-drevet det handler om... men jeg har ikke lige en anden comp at kaste disken i
Avatar billede chalde Seniormester
27. december 2003 - 16:11 #7
brug PC Inspector File Recovery (fra stigers link)
Har reddet en del hos mig, og andre jeg kender (inkl en 30gb slettet/formateret partition)