Avatar billede demo-man Nybegynder
26. december 2003 - 22:47 Der er 10 kommentarer

Boot diskette

Hey! Mit A drev (diskette) er FAT og min Hardisk (drev C) er NTFS... Jeg kører Windows XP. Jeg har en diskette. Jeg skal havde lavet en boot diskette der skal kunne læse mit C og D (CD-Rom/DVD) drev. Hvad gør jeg???
Avatar billede demo-man Nybegynder
26. december 2003 - 23:00 #2
Jeg har kun en :x, men det der virker det 100% som jeg gerne vil have det?
Avatar billede bredker Nybegynder
26. december 2003 - 23:08 #3
http://www.riversen.dk/?id=tips#ntfs
måske er det noget som dette du søger
Avatar billede bredker Nybegynder
27. december 2003 - 12:36 #4
allanchr >>det link er ulovligt at bruge og er blevet en direkte deaktiveringsgrund
så nok bedst at du selv beder en coadmin fjerne det link
Avatar billede bredker Nybegynder
27. december 2003 - 12:38 #5
Avatar billede eagleeye Praktikant
27. december 2003 - 12:41 #6
Kommentaren fra allanchr 27/12-2003 12:34:36 er slettet pga ulovligt link til en boot disk side.
eagleeye / CoAdmin
Avatar billede hcma Novice
27. december 2003 - 13:15 #7
demo-man>>> hvorfor afviser du bredker's svar???  den eneste måde hvorpå du kan boote fra Floppy er ved at benytte de 6 disketter der henvises til.
Men hvorfor vil du i det hele taget boote fra A:?  Kan du ikke boote direkte fra CD-rom.??
Hvis du ikke er helt klar over hvordan du booter fra din WinXP-cd er der en lille vejledning her:
http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#installering_repair
Avatar billede hcma Novice
27. december 2003 - 13:16 #8
en lille ting til:  den såkaldte startdiskette/bootdisk som kan laves i XP, er i store træk kun til brug ved flash af ny bios.
Avatar billede demo-man Nybegynder
29. december 2003 - 15:34 #9
Jeg har prøvet Bredkers... Det virkede ikke