Avatar billede grise54fn Nybegynder
26. december 2003 - 19:03 Der er 12 kommentarer

Hmm min projektor virker ikke Er der nogen der vil hjælpe

Hejsa...
Lige mine data(spørg folk altid om):
P4 2,4, 512 ddr 2100, 80 gb western digital, gforce 4 ti 4200, driver 53.03 (det virker ikke at skifte drivere):-)
Min projektor er en sanyo plv-z2 lcd med dvi indgang...

Mit problem: Min projektor er sat til dvi indgang på gforcen, (vist nok den samme port fladskærme bruger), og den har vist billede fra pcen igår, der var den der bare da den startede op. Mit windows gik ned tidligere så installation er helt nu. Så jeg ville høre om der er nogen der ved hvad jeg skal gøre, for at få den detektet.

ps. alle stikkene er sat i:-)
Avatar billede grise54fn Nybegynder
26. december 2003 - 19:05 #1
kan simpelthen ikke finde den:-)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
26. december 2003 - 19:07 #2
Det har du allerede spurgt om: http://www.eksperten.dk/spm/443892
Du må kun oprette samme spørgsmål een gang
Avatar billede grise54fn Nybegynder
26. december 2003 - 19:11 #3
jamen det er lukket, syntes også det er bedre beskrevet her, hvad med at lad være med at brokke og hjælp lidt:-)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
26. december 2003 - 19:15 #4
Jeg orienterer dig bare om reglerne her på stedet - det synes jeg DU skulle
lade være med at brokke DIG over.

1) Når du opretter et spørgsmål får du at vide: "... at spørgsmål kun må oprettes 1 gang." Det overtræder du.

2) Ifølge reglerne er det ikke tilladt at "oprette samme spørgsmål flere gange. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk." Det overtræder du.

Jeg gør dig bare opmærksom på reglerne. Skulle du tilføje oplysninger, eller
hæve point kan du jo sagtens gøre det i det andet spørgsmål.

Og er du ligeglad med reglerne, så er der nok nogen der er ligeglade mig dig.
Blot til venlig orientering.
Avatar billede grise54fn Nybegynder
26. december 2003 - 19:19 #5
nå ja men spørgsmålet er ikke løst fra igår, derfor opretter jeg igen sorry:-)gider heller ikke vente 7 syv dage, det kan du jo heller ikke:-)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
26. december 2003 - 19:21 #6
Du er åbenbart ligeglad med reglerne. Det er jo ikke dig bestemmer det med de
7 dage  -  vel?  De regler er der for at få alting til at fungere.
Avatar billede grise54fn Nybegynder
26. december 2003 - 19:24 #7
comon du kunne sku da heller ikke vente 7 syv dage selv, det kan du da ikke bilde mig ind, hvad med at hjælpe istedet for...
Avatar billede grise54fn Nybegynder
26. december 2003 - 19:25 #8
Jeg gør dig bare opmærksom på reglerne. Skulle du tilføje oplysninger, eller
hæve point kan du jo sagtens gøre det i det andet spørgsmål...

havde jeg ikke tænkt på sorry...:-)
Avatar billede grise54fn Nybegynder
26. december 2003 - 19:30 #9
men da jeg kan se at du ligger på top 10, ved du sikkert en masse ting, håber du vil hjælpe? :-)
Avatar billede hottadpole Nybegynder
26. december 2003 - 19:46 #10
==> grise54fn Jeg kan se du ikke bryder dig om reglerne herinde. Som erikjacobsen ganske rigtig siger er disse regler lavet for at få alt til at køre med noget der kan minde om god ro og orden. Hvor vidt du mener du kan vente 7 dage eller ej er totalt irrelevant. Enten lever du efter de regler der findes i dette udmærkede forum eller også finder du et andet sted at få løst dine spørgsmål.
Avatar billede grise54fn Nybegynder
26. december 2003 - 19:50 #11
det r ok, men måske kunne i hjælpe
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
26. december 2003 - 19:55 #12
Tak for tilliden - men nej, jeg kan ikke ikke hjælpe dig med dit konkrete problem.
Jeg er bare - som altid - nysgerrig efter måske at kunne lære noget.