Avatar billede annkim Nybegynder
26. december 2003 - 10:54 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Wipeout 2097 kan ikke finde cd-rom drev

Jeg har fået det spil som hedder Wipeout 2097, det kan instaleres og det hele, men når man starter det kan det ikke finde cd-rom drevet, har prøvet at finde noget om det, men ikke lige om det.....?
Avatar billede ird Praktikant
26. december 2003 - 10:55 #1
Står der insert original cd?
Avatar billede annkim Nybegynder
26. december 2003 - 10:58 #2
Make sure Wipeout 2097 cd is in cd drive..........det er hvad den skriver.....
Avatar billede annkim Nybegynder
26. december 2003 - 10:59 #3
og det er den originale cd, det er en min "gummi" søn har fået, så han blev meget ked, da den ikke vil starte....*SS*
Avatar billede ird Praktikant
26. december 2003 - 11:02 #4
Virker cd rom ellers normalt?
Avatar billede annkim Nybegynder
26. december 2003 - 11:04 #5
Den virker normalt, og er testede på 3 forskelige comp.....
Avatar billede bredker Nybegynder
26. december 2003 - 11:05 #6
din cd ligger vel i samme drev som den er instaleret fra
Avatar billede ird Praktikant
26. december 2003 - 11:08 #7
--------------------------------------------------------------------------------
Du kan prøve at går i i bios og se efter hvad den siger derinde? om cD-ro m & CD-r er aktiveret? eller kan du egenskaber fra denne computer og se om CD-rom og CD-r er deaktivert, derfra kan du aktiver den... JEg håber at du kan bruge den,...
Hvis du har rodet med computeren indvendigt... ha du rodet med kablerne fra CDreverne? Sætte den som den har gjordt? Tjek lige efter for hvis du har kommet til at pille ved IDE-kable, måske sidder den ikke rigtigt i hvor den skal.
Avatar billede ird Praktikant
26. december 2003 - 11:08 #8
Aha så ikke de virkede ellers inden jeg postede :)
Avatar billede bredker Nybegynder
26. december 2003 - 11:10 #9
er det din cd eller dit drev du har testet
kan lyde som et slidt drev
Avatar billede annkim Nybegynder
26. december 2003 - 11:14 #10
hhmm.....kan det ikke være, det eer prøvet på min, og det er højst 10 dage gammelt.....*G*
jeg har en comp som udlukkende køre dos, og har wp liggende, cdén er kikkede igennem, og filerne der installeres, er og tjekkede igennem, det er ikke til at finde noget der henviser til cd-rom drevet..........
Avatar billede bredker Nybegynder
26. december 2003 - 11:19 #11
kan spillet køre normalt på en anden maskine
Avatar billede annkim Nybegynder
26. december 2003 - 11:24 #12
nope.....
Avatar billede bredker Nybegynder
26. december 2003 - 11:26 #13
så har du enten selv ændredt noget under instalationen , eller også er der noget galt med den cd
Avatar billede ird Praktikant
26. december 2003 - 11:27 #14
Enig
Avatar billede bredker Nybegynder
26. december 2003 - 11:30 #15
prøv at instalere det igen forfra , og lad selv instaltionen vælge alt , så du kun acceptere det den foreslår
Avatar billede annkim Nybegynder
26. december 2003 - 11:31 #16
Har jeg prøvet flere gange, virker ikke......
Avatar billede annkim Nybegynder
26. december 2003 - 11:32 #17
Tror vist bare den bliver smidt  ad H.... til, så må jeg finde den til playstation istedet for....
Avatar billede bredker Nybegynder
26. december 2003 - 11:35 #18
det er da bedre at få den byttet , der hvor du har købt den
Avatar billede ird Praktikant
26. december 2003 - 11:37 #19
Man smider da ikke bare st spil ud! Det er måske en kopi siden du kan finde på det *G*
Avatar billede annkim Nybegynder
26. december 2003 - 11:38 #20
Nu kan jeg ikke lige skrive hvor den er købt, for han går og kikker lidt med...*GG*
men det har ikke været det dyreste sted....*G*
Takker for hjælpen, er nødt til at smutte, skal hente børn...*S*
Forsat godt nytår......*S*
Avatar billede bredker Nybegynder
26. december 2003 - 11:40 #21
så er det slut med hjælp her
det lyder ret meget af , at det er en piratkopi
Avatar billede annkim Nybegynder
26. december 2003 - 11:40 #22
Beklager, det er det ikke, original æske og det hele...*S*
Avatar billede annkim Nybegynder
26. oktober 2004 - 21:11 #23
Denne har jeg lukket, har ikke kunne finde et svar...  :-(