Avatar billede delpiero Nybegynder
26. december 2003 - 06:50 Der er 5 kommentarer

"Procedureindgangspunktet __iob_func blev ikke fundet i DLL-bibli

Heyza, jeg har virkelig et kæmpe problem der har gået mig på her de sidste par dage, og jeg er ved at få spat....jeg får nedstående fejl, hvergang jeg prøver at installere mit Norton Antivirus 2004 eller starter f.eks. min videoafspiller (vlc media player), jeg ville ønske jeg kunne gi' alle mine point, men nu r 200 desværre max....håber virklig en af Jer ka' hjælpe, plz!?? :|

"Procedureindgangspunktet __iob_func blev ikke fundet i DLL-biblioteket MSVCR70.DLL"

Jeg har prøvet at hente forskellige MSVCR70.dll'er rundt omkring samt kørt "sfc /scannow", men lige lidt hjælper det, samme fejl stadig....hvis nogle ka' hjælpe uden forslag om at geninstallere winXP eller repair....så ville jeg blive super lykkelig....tak på forhånd! (o;
Avatar billede magictouch Nybegynder
26. december 2003 - 07:55 #1
Tag en onlinescanning for virus, spy, trojanere her:http://www.spywarefri.dk/onlinevark.htm
Avatar billede delpiero Nybegynder
26. december 2003 - 08:31 #2
jeg er ret sikker på det ikke har noget at gøre med div. spyware, trojaner eller vira'er....da' jeg hverken har fundet noget med antivirusscanner, samt lavasoft ad-aware..!? :'(
Avatar billede magictouch Nybegynder
26. december 2003 - 09:47 #3
Avatar billede magictouch Nybegynder
26. december 2003 - 10:07 #4
Og har du på et tidspunkt sagt ja, til at overskrive en fil?
Avatar billede delpiero Nybegynder
26. december 2003 - 21:49 #5
ja, jeg r bange for at da jeg for nyeligt afinstallerede et program spurgte den om jeg ville slette nogle filer som programmet brugte, men som evt. også andre programmer senere hen skulle bruge....jeg tror lidt det er der det er gået galt....det har højst sansynligt været MSVCR70.dll jeg har slettet på det tidspunkt...:'(
Men nu vil jeg lige prøve dit link magictouch, og så vender jeg tilbage...:D