Avatar billede don1 Nybegynder
26. december 2003 - 01:30 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

DVD Afspiller

Skal ud at købe en ok DVD afspiller, som ikke skal koste en formue, men som skal være ok. Hvad skal jeg gå efter - evt. nogle navne, modeller og priser samt hvad skal den kune ???????
Avatar billede soren_moller Nybegynder
26. december 2003 - 11:14 #1
Pioneer DV-656 er en virkelig god afspiller, som afspille alt undtagen DivX. Men Pioneer går man aldrig fejl af. Se gode priser på www.tapeconnection.dk
Avatar billede superanden Nybegynder
26. december 2003 - 11:26 #2
Avatar billede norbert Nybegynder
26. december 2003 - 11:41 #3
NorthQ http://www.northq.dk/products/dvd/nq5000.html
Kan fås her NorthQ http://www.northq.dk/products/dvd/nq5000.html
Kan fås her 1345,00 . kan opdateres, gøres kode- og macrovisionfri via menu.
Avatar billede norbert Nybegynder
26. december 2003 - 11:42 #4
Avatar billede kasper76 Nybegynder
27. december 2003 - 11:36 #5
Hvilke formater skal den kunne spille? Dette er meget afgørende for dit valg af afspiller!
Avatar billede billslapdog Nybegynder
05. januar 2004 - 20:36 #6
Jvfr. seneste tests, bla i forbrugerrådets blad, er de billigste dvd afspillere mere end rigeligt til de 95% af befolkningen som bare gerne vil se film, høre musik og se billeder med deres dvd afspiller...  Billedet er sikkert nok marginalt bedre på de dyre afspillere, meeeen det er vist ikke ret meget bedre...  Blockbuster har vist en til 6-700 kr...  Skal du kunne se divx/xvid på din dvdafspiller, så skal du nok over i en kiss450 eller en northq afspiller...  de ligger omkring 1500.- og opefter afhænging af hvad den skal kunne (indbygget harddisk, forstærker, radio, netkort osv)
Avatar billede norbert Nybegynder
05. januar 2004 - 20:42 #7
northQ kan som tidligere nævnt fås hos www.shg.dk for 1345 og kan opdateres og gøres macro- og kodefri. Og den afspiller også divx.
Norbert.
Avatar billede billslapdog Nybegynder
05. januar 2004 - 20:55 #8
Norbert...

Har du en northq??? hvordan er kvaliteten??? Hvor tit opdaterer de firmware???  Nysgerrig, idet jeg ikke kender nogen der ejer en...
Avatar billede norbert Nybegynder
05. januar 2004 - 21:01 #9
Nej, jeg har ikke en northQ, men en af mine kammerater har en, som han er meget glad for. Han har vel haft den nu i 4-5 måneder og har opdateret den - ihvertfald to gange. Det ved jeg, for det er mig, der har hevet opdateringerne ned til ham. Kvaliteten er meget pæn - syntes jeg - til prisen. Han gav dengang 1900 kr. for den. Så hvor tit, de har opdateringer ved jeg ikke, men jeg går da ind engang imellem og kontrollerer. :-)
Norbert.
Avatar billede billslapdog Nybegynder
05. januar 2004 - 21:04 #10
Not bad - stort set det samme som for KISS....
Avatar billede norbert Nybegynder
05. januar 2004 - 21:06 #11
Men kiss er vist noget dyrere - tror jeg nok!!!