Avatar billede sauermanden Nybegynder
25. december 2003 - 21:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

kan ikke joine server i q3 RA3

Når jeg vil joine en server i q3 siger den: invalid cdkey. Men når jeg går ind og tjekker i options står der ca. "this cs-key appears to be valid" Håber i kan hjælpe

På forhånd tak
Avatar billede sauermanden Nybegynder
25. december 2003 - 21:26 #1
Jeg har prøvet at indtaste et tilfældig "cdkey" men så står der godtnok "this cdkey is invalid"

og det skulle stå cdkey istedet for cskey :)
Avatar billede sauermanden Nybegynder
25. december 2003 - 22:18 #2
Hvorfor står der "CDKEY_IS_INVALID" når jeg vil joine en RA3 eller Quake3 Arena server. I options står der: "This cdkey apears to be valid, thank you"

der var den lidt mere enkel tror jeg
Avatar billede ird Praktikant
26. december 2003 - 14:44 #3
Spillet er jo åbenbart ulovligt
Avatar billede sauermanden Nybegynder
26. december 2003 - 15:10 #4
Tror mig, det er ikke ulovligt, men jeg lukker spørgsmålet for at gøre folk tilfredse