Avatar billede koalaen Nybegynder
25. december 2003 - 20:46 Der er 2 kommentarer

SEG kodefri?

Jeg har fået en DCD afspiller i julegave. En "SEG DVD 336".

Det var min kæreste der gav mig den og hun fik at vide i forretningen at den var kodefri. Det viser sig nu at jeg ikke kan afspille mine DVD'er på denne afspiller. Den DVD jeg prøver med er en region 1 dvd.

Skal jeg låse DVD-afspilleren op før jeg kan bruge den?

Mvh.
Jesper
Avatar billede soren_moller Nybegynder
26. december 2003 - 11:28 #1
Det er muligt at du bare skal indtaste et par cifre på fjernbetjerningen, og så er det det. Det kan også være at den er multireg. dvs. at den fint kan læse alle reg. 2, og den "gamle" reg. 1, men ikke dem så er RCE kodet (eks. Disney, Fox mfl.) - Søg på nettet efter en kode, og byt evt. maskinen
Avatar billede koalaen Nybegynder
26. december 2003 - 18:26 #2
Jeg har søgt nettet efter forskellige koder til at låse afspilleren op, men ingen af de besøgte sider synes at have koder til netop min afspiller.

Der er vel ikke nogen der lige netop skulle ligge inde med disse koder?