Avatar billede laysen Nybegynder
25. december 2003 - 19:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Samarbejdspartner som vil udarbejde nyt homepagedesign

Vi søger en grafiker som vil lave design til ny homepage for kommende virksomhed. Skriv hvis det har interesse. Er der nogen derude eller nogen som kender nogen ? Vi er ikke interessede i etableret webfirmaer men evt. nye grafikere som vil have nogle udfordrende opgaver.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
25. december 2003 - 19:34 #1
Billeder og eksempler er i mine øjne mere værd end mange smarte ord, så du er mere end velkommen til at kigge i mit portfolio - www.larsholmgaard.dk - alt er lavet fra bunden...
Avatar billede tt-dk Nybegynder
25. december 2003 - 22:12 #2
i kan kontakte mig på th@websolutions.dk
referencer kan ses på www.websolutions.dk
Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
26. december 2003 - 08:40 #3
Hr. Holmgaard det er sgu noget seriøs flot arbejder du laver
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
26. december 2003 - 12:14 #4
Tusinde tak! Det var da herligt at vågne op til sådan en glad kommentar!

Jeg kan fortælle at der kommer en del flere eksempler i mit portfolio indenfor kort tid, nogle af projekterne er blot ikke offentliggjorte endnu, så jeg må vente med at vise dem. Der kommer bl.a. nye eksempler indenfor 3D, webdesign og print, som jeg har lavet indenfor de sidste par måneder. Jeg arbejder pt. på et stort projekt, der bliver færdigt sidst i januar, det glæder jeg mig meget til at vise frem.

Igen, tak for de pæne ord! Jeg sætter virkelig pris på det.