Avatar billede xoinst Nybegynder
25. december 2003 - 14:40 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

pc ser sort

Hej der
er der nogen der kan hjælpe mig med et hardware problem?
Når jeg starter min pc, kommer der ingen signaler til skærmen ingen signaler til hardiskene eller andet tilbehør.
Mainbordet starter dog op, men så sker der ikke mere andet en alle mine kølere starter.
Min speaker virker heller ikke og det har den desvære heller aldrig gjort.
Vis der er nogen der kan fortælle mig hvad der kan være galt eller om jeg har brandt noget i stykker :(
Ellers må jeg ud og købe noget nyt hardware men vis jeg nu købte noget som ikke var gået stykker til min pc, så vil jeg nok slå mit hovedet ind i en mur :)
Er det sandsyndligt at det er min cpu?
Avatar billede ird Praktikant
25. december 2003 - 14:42 #1
Kan være dit grafikkort, PSU eller RAM

Har du et andet grafikkort du kan teste med evt
Avatar billede xoinst Nybegynder
25. december 2003 - 14:45 #2
jeg har prøvet at sætte mit graffik kort i min søsters pc og der virker den. Jeg ved ikke hvad PSU er for noget.
Kan ram være or sag til sort computer?
Avatar billede warren27 Nybegynder
25. december 2003 - 14:46 #3
Jeg tror det er dit grafik_kort der er gået sig en tur. Jeg har engang haft det problem som du beskriver. Men det kan måske også skyldte andre ting, hvad ved jeg ???
Avatar billede xoinst Nybegynder
25. december 2003 - 14:47 #4
jamen det virker jo i en anden computer og ingen af dem i min?
Avatar billede ird Praktikant
25. december 2003 - 14:48 #5
PSU er strømforsyningen!

Ja RAM kan være årsag til mange ting.
Men hvis du siger dine blæsere køre tvivler jeg på det er din PSU.
Har du andre RAM
Avatar billede xoinst Nybegynder
25. december 2003 - 14:49 #6
Jeg køre vist nok med DDr ram 2*256
Avatar billede ird Praktikant
25. december 2003 - 14:50 #7
Nej mente du skal prøve at sætte andre RAM i.. Hvordan opstod problemet
Avatar billede xoinst Nybegynder
25. december 2003 - 14:53 #8
O.k. ird, det vil jeg prøve.
Uheldet skete pludseligt!!
Avatar billede ird Praktikant
25. december 2003 - 14:55 #9
Hmm svært bare lige at konstantere hvad det er, men en god ting er altid at gå slavisk frem. Start et sted og test en ting af gangen
Avatar billede xoinst Nybegynder
25. december 2003 - 14:56 #10
du kan sende mig et svar, til point. Jeg vil prøve det med rammene.
Tak for hjælpen :)
Avatar billede ird Praktikant
25. december 2003 - 15:00 #11
Svar