Avatar billede sebastianrosen Nybegynder
25. december 2003 - 00:24 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Kom med en vudering

Her er min CS klan side, det er kun forsiden der er lavet www.hsh.1go.dk
Avatar billede michael_stim Ekspert
25. december 2003 - 01:07 #1
Det ser da OK ud, men helt ärligt så er jeg lidt trät af de der clan sider med mörk baggrund og lys tekst. De ligner alle sammen hinanden, der er ligesom ikke noget nyt, eller? Dette er kun en personlig mening og ikke et personligt angreb.
//Michael
Avatar billede mock Nybegynder
25. december 2003 - 11:34 #2
Trykker jeg på nyheder, kommer www.bold.dk frem?
Avatar billede nielsbrinch Nybegynder
25. december 2003 - 15:18 #3
Flot. Jeg kan sætte fingeren på to småting:

- Stiplede linjer hører kun hjemme ved adskillelsen af områder af samme farve. Det ser dumt ud når du bruger dem til at adskille to forskellige farver som du gør. Jeg anbefaler du laver linjerne hele.

- Topmenuen adskilt af > er en dårlig idé. Det ligner det er et slags "Her er du nu", men det er det ikke. Adskil f.eks. med | i stedet.
Avatar billede plumo Nybegynder
26. december 2003 - 11:48 #4
hvad med noget inspiration fra denne side: www.betrayal.dk
Avatar billede brianandersen Nybegynder
26. december 2003 - 13:38 #5
Meget pæn header.

Men ja, hvorfor skal de allesammen ligne hinanden?

Samme problem med betrayal, dog en befriende anderledes farve palette.
Avatar billede minus Nybegynder
29. december 2003 - 22:54 #6
Blæret design, så enkelt er det :P

MinuS
Avatar billede nielsbrinch Nybegynder
29. december 2003 - 22:56 #7
God konstruktiv kritik der ...