Avatar billede bokke1 Nybegynder
24. december 2003 - 17:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

MODEM K 56 logger af efter få minutter

det er en TDC forbindelse
Avatar billede magictouch Nybegynder
24. december 2003 - 23:24 #1
Lidt flere detaljer, afbryder den bare, eller skriver den noget, eller?
Avatar billede bokke1 Nybegynder
25. december 2003 - 00:25 #2
den logger bare af!!! hvis jeg logger på netbank feks... og ja for den sags skyld også når jeg er på andre Hjemmesider!!!

ja den logger bare af skriver intet !!!
Avatar billede fixxxer Nybegynder
25. december 2003 - 00:30 #3
hvilken windows bruger du?
Avatar billede bokke1 Nybegynder
25. december 2003 - 00:56 #4
win 98¨
Avatar billede fixxxer Nybegynder
25. december 2003 - 02:06 #5
jeg har oplevet engang hvor en gammel ven af mig, havde fået sit modem tweaket til at køre med en højere hastighed end den burde, og det fik den til at logge af som du selv oplever det.

nu går jeg ikke udfra at du har fået dit modem tweaket, men at der er af en eller anden grund ikke kan opretholdes forbindelse i særlig lang tid adgangen.
prøv at kontakte din udbyder for de kender ofte til problemer af den art (det undre mig faktisk at du ikke allerede har gjort det)
de vil sikkert kunne fortælle dig hvordan problemet kan løses.

jovist kan nogle klogehoveder på eksperten.dk hjælpe til, men sådan et specifikt problem der næsten kræver at man sidder ved pcen selv for at løse det, er jo normalt ikke sådan lige at løse.
Avatar billede bokke1 Nybegynder
25. december 2003 - 02:25 #6
hmm oki lukker