Avatar billede plasmon Nybegynder
24. december 2003 - 11:32 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

felt historie

jeg vil høre om man kan slå "felt historien" fra.
Altså hvis jeg har skrevet nogle ting i et felt, så begynder er at komme en liste over ord jeg har skrevet i feltet før, når jeg skriver et start bogstav, eller tal.

Hvordan kan man gøre så den ikke husker dette?

God Jul //Jens
Avatar billede roenving Novice
24. december 2003 - 11:36 #1
Funktioner --> Internetindstillinger --> Avanceret --> Fjern fluebenet i Brug indbygget autoudførelse ...
Avatar billede plasmon Nybegynder
24. december 2003 - 11:40 #2
ok men det er ikke noget man kan sætte fra siden, sådan at det ens for alle der besøger siden
Avatar billede roenving Novice
24. december 2003 - 11:41 #3
Næh, for det er en browser-indstilling, ikke en parameter i html-siden ...
Avatar billede plasmon Nybegynder
24. december 2003 - 11:42 #4
ok mange takker smid et svar hvis du vil have point
Avatar billede roenving Novice
24. december 2003 - 11:43 #5
Velbekomme '-)

-- men behold de fleste selv !-)
Avatar billede plasmon Nybegynder
24. december 2003 - 11:48 #6
ok takker
Avatar billede roenving Novice
24. december 2003 - 11:50 #7
-- og tak for points ;~}
Avatar billede edutasia Nybegynder
24. december 2003 - 12:38 #8
Der findes mig bekendt en proprietær autocomplete-property i IE, som kan sættes til "off", hvis man ikke ønsker, at der skal være autofuldførelse på enten udvalgte felter eller på en hel formular.

Eks. på felt:

<input name="navn" type="text" autocomplete="off">

Eks. på hel formular:

<form name="frmUser" autocomplete="off" action="someaction.asp" method="post">