Avatar billede rj_mikkelsen Nybegynder
23. december 2003 - 23:14 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

TV- out hvornår ved man der er forbindelse??

Jeg har et geforce ti4200 128 mb som jeg vil tilslutte til mit tv. Hvordan kan jeg vide om der er "connection" mellem dem? Har sat stikkene i, men tv viser konstant sort skærm...
Det jeg gerne vil have oplyst er først en gennemgang af hvordan stikkene skal forbindes og derefter hvordan det sættes op i skærmindstillingerne???

På forhånd tak.

Ral.
Avatar billede geforce3 Praktikant
23. december 2003 - 23:16 #1
Egneskaber for skærm>indstllinger>avanceret>geforce4mx>valg af enhed> Husk at vælge Danmark Pal-G og "sammensat video-out"
Avatar billede geforce3 Praktikant
23. december 2003 - 23:17 #2
Og stikkene skal bare i hvor de passer.. Har en gang hørt, at man kan brænde tv out porten/kortet af ved at sætte det i mens det er tændt, men om det passer.. det aner jeg ikk!
Avatar billede rj_mikkelsen Nybegynder
23. december 2003 - 23:23 #3
Så kan jeg få set ringenes herre, tusind tak for hjælpen... Super cool :-).

Ral.
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
23. december 2003 - 23:24 #4
Nupper du så bare points´ne selv ????
Avatar billede rj_mikkelsen Nybegynder
23. december 2003 - 23:27 #5
Hvordan giver jeg dig dem du har sgu fortjent dem....??
Avatar billede geforce3 Praktikant
23. december 2003 - 23:28 #6
Kan du ved a lave et spørgsmål med titlen "point til geforce3" og så linke til det her spørgsmål ( http://www.eksperten.dk/spm/443374 )
Avatar billede rj_mikkelsen Nybegynder
23. december 2003 - 23:29 #7
Det gør jeg lige så:)