Avatar billede siggi Nybegynder
23. december 2003 - 15:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

TomTom2 vs Navman

Jeg står overfor at skal købe en 5550, og ved ikke om jeg skal købe TomTom eller Navman.
Kan i fortælle mig jeres præferencer og fordele/ulemper?
Avatar billede ng_tnt Nybegynder
23. december 2003 - 15:19 #1
Troede den kom med TomTom2..... Har selv en Ipaq med TomTom2 - det kører upåklageligt - kan ikke sammenligne med Navman da jeg ikke har prøvet dette.
Avatar billede basilmus Nybegynder
23. januar 2004 - 00:35 #2
Hej

Jeg har prøvet begge dele både TomTom 2 og Navman smartSTPro, og de 2 er næsten lige gode.....
Navman kan dog kun køre hvis du har en masse ledig ram, jeg har kun en ipaq 3630 med 30 mb ram og selvom jeg slettet alt unødvendigt og havde 19mb ram ledig, var det ikke nok til navman, den gik ned konstant. TOMTOM 2 virker uden problemer på de 19MB også mindre ram kører fint.

De gange jeg kunne få navman smartSTPro til at virker var den store forskel og som jeg savner meget i TOMTOM 2, at man kunne planlægge en rute fra københavn til Madrid, det kan man ikke i TOMTOM 2. Ellers er der ikke den stor forskel de kører begge 2 til husnummer og automatisk rerouting hvis man køre galt.

Hvis jeg kunne få navman til at køre stabilt, ville den nok vinde med en meget lille margen pga den forbedrede ruteplanlægning.

håber det kan bruges.
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
01. december 2006 - 09:24 #3
Feedback?