Avatar billede sonybodyguard617 Nybegynder
23. december 2003 - 11:59 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Mangel af info på min bærbar

Jeg har lige fået fat i en brugt bærbar, da min gamle er ret så irriterende, da den arbejder for langsomt, forhold til dens hastighed.

Den nye er en 1ghz Athlon fra Medion.
Hele navnet er md 9613 notebook pc , men jeg kan intet finde om den. På Medions hjemmeside er der kun modeller fra 1,6ghz og op efter. Hvorfor ved jeg ikke, men lamt at de ikke har alle modellerne. De kunne idet mindste lavet en søge funktion, men nej.
Håber der er nogle fikse personer, som kan skrive en lang specifikation over den maskine, da jeg skal finde ud af hvilket grafikkort der er i den, da den ikke selv finder det.
Avatar billede Slettet bruger
23. december 2003 - 12:07 #1
Hent Aida32 her http://www.aida32.hu/aida32.php den kan fortælle dig hvad du vil vide.
Avatar billede Slettet bruger
23. december 2003 - 12:08 #2
Hvis det er fordi du skal bruge drivere så kan du gå ind på Medions hjemmeside www.medion.de og vælge Treiber og så indtaste serienummeret på maskinen så kommer der en liste med det software/drivere som passer til den.
Avatar billede Slettet bruger
23. december 2003 - 12:09 #3
Den hedder downloads istedet for treiber :-)
Avatar billede Slettet bruger
23. december 2003 - 12:11 #4
Avatar billede sonybodyguard617 Nybegynder
23. december 2003 - 13:16 #5
Min bærbar har Xp installeret, så jeg kan ikke bruge de drivere der, og det der program siger det er et S3 Twister grafikkort, som sidder i den, og de der win9x drivere, er ATI drivere. Fatter det ikke lige helt.
Avatar billede Slettet bruger
23. december 2003 - 13:33 #6
Nej det lyder underligt. Så har jeg ikke flere ideer lige nu.
Avatar billede sonybodyguard617 Nybegynder
23. december 2003 - 13:37 #7
Har du skrevet noget nummer, for at kunne få adgang til de drivere fra Medion. Har prøvet at skrive det model nummer, men den siger bare at det ikke findes.
Håber du kommer med nogle flere råd ;)
Avatar billede sonybodyguard617 Nybegynder
23. december 2003 - 13:37 #8
Btw. så crasher netværket efter kort tid på den også. Det virker nok 1 minut el. sådan noget, og så vil den ikke modtage noget. Det er et internt netkort. Så skal jeg tage stikket ud og sætte det i igen, og så virker det i lidt tid igen.
Avatar billede Slettet bruger
23. december 2003 - 14:09 #9
Nej, jeg skrev 9613 ud for boks nr. 2, der står nd/lt først og så skal man bare skrive nummeret.
Avatar billede sonybodyguard617 Nybegynder
23. december 2003 - 15:49 #10
Mit grafikkort fik jeg da til at virke. Havde ikke lige set, at der stod S3 Twister når den startede op. BLev også nød til at pause det, da det går pænt stærkt når den booter, men takker for dit link ;)
Netkortet tror jeg er færdigt, da den virker fint med et pcmcia kort.
Avatar billede Slettet bruger
23. december 2003 - 17:40 #11
Ok så takker jeg for point.