Avatar billede dabeetle Nybegynder
18. januar 2001 - 10:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

NetExpress og Netkort og ATM

Hej ! En ven af mig, har en NetExpress løsning - og da han ville installere et netkort i maskinen, kunne han pludselig ikke bruge NetExpress forbindelsen mere. Den kalder godt nok op og hele lortet, men den melder så om en DNS fejl i browseren! Hvis han fjerner netkortet igen, virker Netexpressn stadig ikke... BIP! Han kører WinME DK! nogen der har en god løsning???
Avatar billede jimsim Nybegynder
18. januar 2001 - 11:38 #1
Avatar billede schaumann Nybegynder
21. januar 2001 - 12:01 #2
Jeg har selv haft en del problemer med Tele Danmarks NetExpress. Ikke om opsætning af selve netværket, men om opsætning af delt internetforbindelse. Hvis det sidste også er dit problem, kan flg. hjælpe:

Kik først her: http://www.eksperten.dk/spm/41954

Kig desuden i nyhedsgruppen dk.edb.spil og tag udgangspunkt i indlæget \"CS via proxy\" indsendt 20-01-01 kl. 13:46.